Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

15 veckor,mår illa.

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

15 veckor,mår illa.

Inläggav jag_krantz 21 jul 2010, 09:38

i början av min graviditet mådde jag jätte illa testade piller och sea band testade att äta mycket, lagom ,inget men ingenting funkade sen vid ungefär vecka 11 slutade det ,jätteskönt tyckte ju jag men för två veckor sen börjar det med att jag märker inte ens att jag är hungrig utan jag blir illamående direkt och måste äta, jag har inte vant mig vid att vara tvungen att äta frukost och mellanmål och allt sånt innan jag blev gravid åt jag bara en gång om dagen det är ju inte bra det vet jag, funderar på hur lång tid det kommer ta för mig att fatta? :oops: det tar ju lång tid att återhämta sig efter jag blivit illamående. är det nån som känner samma?
jag_krantz
Stammis

BF: 110102

Re: 15 veckor,mår illa.

Inläggav lipzi_90 21 jul 2010, 10:10

jag hade lika dant, mådde illa ib örjan, de försvann , kom tillbaka vid runt v. 15 , försvann vid kanske v. 23 och sen kom de tillbaka vid v. 30 hehe :P men nu mår jag bra igen ;) Så de kan vara i perioder, men de funkade för mig att äta typ hela tiden men något litet. Jag dracvk blåbärssoppa, funkade jättebra, men alla har sina olika, en tjej här inne åt dillchips ^^ :D så prova dig fram, de går över :)
SthlmsmammanTerese.blogg.se
lipzi_90
Alltid online

BF: 100825
Status: Froststedts.blogg.se

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm