-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.
9 inlägg • Sida 1 av 1
17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.Hej !
Jag är 17år, fyller 18år i februari. Jag är gravid i v18, och har BF den 26:e maj än så länge. Kan ändras på UL. Jag känner inte en ända i min ålder som är gravid, och det är väl inget jag räknar med heller, men det skulle vara kul att komma i kontakt med andra unga gravida så man kan prata ut lite. Du måste inte vara i min ålder, men mellan 15-20år, så har man lite mer gemensamt.
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.
Hejsan! Jag är 16år, fyller 17år i februari. hihi Är gravid i v26, vet faktiskt inte exakt men runt 26 (har tappat räkningen). har Bf runt den 21march. Jag känner inte heller någon i min ålder som är gravid, så det skulle vara kul att ha kontakt med någon ung gravid. Ha det bra
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.Hej! Jag är också 17år. Jag är dock beräknad nu i januari
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.jag var 16, fyllde 17 3 månader efter att lilla Natalie föddes, är nu 18, fyller 19 i mars och väntar mitt andra barn =)
Mammas lilla ängel, 081225 kl 18.03 - Natalie <3
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.Åh så mysigt med litet syskon till tjejen ju!
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.ja det är supermysigt
Mammas lilla ängel, 081225 kl 18.03 - Natalie <3
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.Ah det kanske inte är nån hit att flytta då! Jag mådde galet illa jag också ibörjan. Då var vi även i Thailand. Vi trodde jag hade fått matförgiftning, haha. Gick iaf ner nästan 8kg på dom 3 veckorna. Jag visste inte om att jag var gravid förrens vecka 15
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.
Hej! Jag är 17 år, fyller 18 i april. Jag går in i vecka 19 imorn och har bf 6/6. Jag vill gärna umgås med andra unga mammor i min ålder!
Re: 17år och gravid, vill ha kontakt med andra gravida.Nadja93- Jag skrev i en annan tråd du skrivit i
9 inlägg • Sida 1 av 1
|