-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
24 år svårt att bli med barn startar utredning i juni
3 inlägg • Sida 1 av 1
24 år svårt att bli med barn startar utredning i juniHejsan
Jag och min sambo har försökt att bli med barn i över ett år och ska inom 2 veckor till St göran för att starta en utredning. Någon som har erfarenheter av St göran? Eller som ska starta utredning? // Michaela
Re: 24 år svårt att bli med barn startar utredning i juniVälkommen hit!
Det finns nog säkert någon här som har varit dit, jag vet inte hur mycket du har tittat runt här ännu men under kategorin Svårt att bli med barn kan du hitta andra i samma sits. Jag hoppas det går bra med utredningen och att ni alldeles snart har en bebis på bakning
Re: 24 år svårt att bli med barn startar utredning i juniHej.
Jag och min sambo gick också en utredning efter ca 1 års försök utan resultat. Dock inte på St Göran utan på Linnékliniken. Allt såg bra ut och vi gjorde en insemination utan resultat. Efter ca 14 månaders försök fick jag höra talas om att akupunktur har hjälpt många par så vi bestämde oss för att testa detta. Vi höll på i 1 1/2 månad och imorse fick vi äntligen ett + Jag hade det väldigt tufft under tiden vi försökte och inget hände. Blev som besatt av graviditet och mådde riktigt dåligt. Hoppas utredningen går bra och att ni snart ser ett +
3 inlägg • Sida 1 av 1
|