-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
35+ mammornaRe: 35+ mammornaHej alla!
Nu har mitt lilla "pyre" kommit!!! Hon var 2 veckor för tidig så vi hade inte hunnit ställa iordning någonting hemma. BB-väskan var inte packad och jag hade tänkt jobba veckan ut och sedan ta ledigt...men så blev det inte. Den ljuvliga lilla varelsen var 47 cm lång och vägde 3040 g. Hon har inget namn ännu. Vi hade precis lånat hem en massa namnböcker från biblioteket, som vi tänkte läsa de kommande 2 veckorna som var kvar, men tji fick vi. Pyret vill komma ut tidigare. Kram från en lycklig och trött andypandy
Re: 35+ mammornaStort GRATTIS, andypandy!!!
Även om ni inte hann göra er helt klara så går det fint att ta lite pö om pö Två underbara söner och en make bor i mitt hjärta!
Re: 35+ mammornaGrattis mallamalla och andypandy till era små guldklimpar!
Jag har varit jättedålig på att logga in på minbebis sedan jag fick Jesper... timmarna bara rusar fram på dagarna! Och nu när våren/sommaren har kommit så tillbringar vi mer o mer tid utomhus o tiden framför datorn blir mindre o mindre. Hoppas ni alla mår bra! Här är allt fint, jag o Jesper har gått på babymassage på öppna förskolan i några veckor o började på babysim förra veckan. Det är verkligen ljuvligt att vara mamma! kram på er Anci
|