Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

35+ mammorna

Forum för alla blivande mammor över 35 år.

Re: 35+ mammorna

Inläggav andypandy 25 maj 2009, 10:04

Hej alla!

Nu har mitt lilla "pyre" kommit!!! Hon var 2 veckor för tidig så vi hade inte hunnit ställa iordning någonting hemma. BB-väskan var inte packad och jag hade tänkt jobba veckan ut och sedan ta ledigt...men så blev det inte.

Den ljuvliga lilla varelsen var 47 cm lång och vägde 3040 g. Hon har inget namn ännu. Vi hade precis lånat hem en massa namnböcker från biblioteket, som vi tänkte läsa de kommande 2 veckorna som var kvar, men tji fick vi. Pyret vill komma ut tidigare.

Kram från en lycklig och trött andypandy
BildBild
Användarvisningsbild
andypandy
Alltid online

Inläggav kosejentan 25 maj 2009, 11:56

Stort GRATTIS, andypandy!!!

Även om ni inte hann göra er helt klara så går det fint att ta lite pö om pö :D Ta som du känner att du orkar. Maken/killen hjälper säkert till eller hur :D
Två underbara söner och en make bor i mitt hjärta! :D
Användarvisningsbild
kosejentan
Alltid online

Inläggav Anci 25 maj 2009, 20:50

Grattis mallamalla och andypandy till era små guldklimpar!
Jag har varit jättedålig på att logga in på minbebis sedan jag fick Jesper... timmarna bara rusar fram på dagarna! Och nu när våren/sommaren har kommit så tillbringar vi mer o mer tid utomhus o tiden framför datorn blir mindre o mindre.
Hoppas ni alla mår bra!
Här är allt fint, jag o Jesper har gått på babymassage på öppna förskolan i några veckor o började på babysim förra veckan. Det är verkligen ljuvligt att vara mamma!
kram på er
Anci
BildBild

Bild
Användarvisningsbild
Anci
Stammis

BF: 110922

Föregående

< Återgå till 35+ mammorna

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm