-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Det var ju jätteglada nyheter!!! Skal
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Hej på er!
Hur går det för er alla? Själv fick jag nytt hopp efter mina tester som var så bra och ska nu göra en ny insemination imorgon eller på fredga beroende på hur äggens er ut imon var och kollade igår men då var de ej "mogna" nog. Håll tummarna!
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Lycka till den här gangen Solen73! Jag haller tummarna. Ser ju lovande ut med dina värden atminstone.
Själv borde jag ocksa ha ägglossning i morgon eller pa fredag sa vi försöker väl vart bästa. Vi har inte setts pa 3 veckor, sa dom sma maste ju vara tillräckligt energiska tycker man
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Hej tjejer!!
Va skönt att det verkar gå framåt Solen 73. Så roligt att höra. Hoppas allt går bra. Håller tummarna för er. Vore så skoj om ni plussa. En så underbar skön känsla det är. Önskar jag verkligen att ni får va med om. Här går det bra, lillen bara växer å växer. Har passerat 3 kilos gränsen nu. Så han är en stor kille nu =) Kändes lite konstigt i fredags bara, det var ju då han var beräknad att komma. Vi var på KSS å fotografera oss för tidningen i fredags å då gick vi förbi förlossningen. Då sa min snälle sambo, det är ju nu du egentligen skulle vart där. Med ett stort smile. Det enda jag sa, va gött att det redan är gjort Lycka till tjejer!!
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Idag gjorde vi våran andra insemination!
Hoppas verkligen att det tar sig nu!
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Spännande! Jag haller tummarna!!!! Tänk om vi far plussa tillsammans i december
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Hej hej!
Jag är 35 och vill så himla gärna ha barn! Är förundrad över att jag komit på det först nu, och rädd för att det inte ska funka. Provat lite halvengagerat de senaste 3-4 månaderna, anar att man blir tvungen att ha bättre koll på ÄL om det ska bli något. Eller så bara litar jag på att det blir som det ska! Glad att läsa era tankar och hoppas på lite i magen - BIM 19/11. HIttade kul symptomkalender, lätt att bli fixerad, men ändå lite kul. Lycka till allihop! S. [] Svullen mage [x] Vita flytningar [x] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [x] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [x] Nidis [x] Nästäppa [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen [x] Bubblar i magen [x] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel [x] Fryser [x] halsbränna [x] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Hej allihopa!
Hur går det för er? Jag är i den lååånga perioden mellan äl och BIM............ Gjorde vår andra insemination i torsdags och hoppas så det gör ont i hjärtat att det skall ha gått vägen denna gången Moler lite i livmodern idag men det brukar det göra mellan äl och BIM sen jag började med Glandin 25 - och det har ju aldrig blivit ngt innan. När jag gick på toa nu så hade det kommit en hel del flytningar - och DET brukar det inte göra......... Vill veta NU!
Re: 36år, 5e försöket, 1a barnet, ngn mer liknande?Hej!!
Hur går det för er tjejer... Har inte hört nåt på länge. Kram
|