-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
41 år och gravid.....
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: 41 år och gravid.....Jag som börjat vänja mig med tanken på en liten knodd. usch! och jag som måste jobba idag också, jag kan inte tänka på någonting. Ser jag en liten bebis lär jag väl börja stor tjuta. Kram på Er och tack för att Ni finns!
Re: 41 år och gravid.....Ansku: Håller tummarna för att det går bra! Man kan blöda fast allt är bra med graviditeten. Det kan såklart också vara tvärtom, det märker du alldeles snart.
Stor kram!
Re: 41 år och gravid.....Jag hoppas verkligen att allt ordnar sig för genom orden så låter det som att du längtar efter ett nytillskott. Det är nästan så jag blir lite tårögd.
Jag har ju visserligen inte passerat 40, men hinner kanske fylla 35 innan BF, så jag vet vad det innebär att vara livrädd för att vara för gammal för att få barn. För hoppningsvis går allt vägen nu när jag ändå kommit till vecka 18. Lycka till oavsett vad alla läkare säger, det är ändå ERT beslut.
Re: 41 år och gravid.....Hej Grattis
Jag fick mitt 6:e barn vid 38 år jag kan inte säga att jag mådde sämre än efter mitt första barn vid 24 år Det går säkert jättebra Lycka till :
Re: 41 år och gravid.....Grattis!
Jag är 40 och väntar vårt fjärde barn.. april -11. Vi har spridit ut dem ordenligt.. 18, 13,2 och nu denna... så det är lite sladdar här Lite mer känns det i kroppen men det är ingenting man klarar av och man får ju tillbaka så otroligt mycket genom barnen
Re: 41 år och gravid.....hej säger oxå grattis!!!
jag är ny här och känner igen mig i tankarna om min ålder. Jag fyller 42 i okt och har precis fårr reda på att jag är gravid!
Re: 41 år och gravid.....Hej Ansku!
Jag är också 41, och har nyss plussat! Vi har genomgått IVF, men den första omgången, med de "bästa" äggen, tog sig inte, så jag hade inget hopp alls för att det de kallade "överblivna embryon (inga var tillräckligt bra för att odla i 5 dagar, men de gav dessa "överblivna" en extra chans, och lät dem ligga till sig i ytterligare två dagar. Efter ytterligare två dagar tyckte de att de var tillräckligt bra för att frysas, och nu är jag alltså gravid med en eller två av dessa "överblivna" ägg..... Helt fantastiskt, och jag kan knappt fatta det. Nu är det bara resten kvar... är i vecka 6 nu, och är mkt orolig för missfall.... Jag kommer också vara 42 vid barnets ankomst i maj 2012. Hur långt gången är du? Lycka till! Och inte är vi för gamla!! Det här klarar vi galant!
Re: 41 år och gravid.....Det var visst en gammal tråd... hoppas verkligen att allt ordnat sig, Ansku!
Re: 41 år och gravid.....Grattis vårhoppet
Jag är 43 och gravid med sjätte barnet Vet inte hur det gick för trådstartaren tyvärr men det finns några andra 35+ och 40+ här inne nånstans Lycka till nu
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|