-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Äggledarinflammation efter missfall?
3 inlägg • Sida 1 av 1
Äggledarinflammation efter missfall?Hej,
jag gick igenom ett missfall i söndags i v 12. Idag är det torsdag. Jag tror allt kom ut i måndags, men småbröder mest nu. Jag är öm och har ont i nedre delen av magen "ännu" och undrar ifall det finns någon naturlig förklaring på det eller om det är stor risk att jag fått äggledarinflammation. Är det viktigt att kontakta vården om man är öm i magen efter missfall eller tror ni jag kan avvakta? Är rädd att få det eftersom det kan leda till sterilitet. Det är det sista jag vill! Sörjer detta missfall och vet inte om jag skulle orka med att bli steril! Skriv gärna allt ni vet om detta med äggledarinflammation.
Re: Äggledarinflammation efter missfall?Om du känner dig osäker på smärtan så kontakta vården och kolla upp! Om du har en infektion eller inflammation så behöver det ju inte vara farligt alls om man behandlar direkt!
Re: Äggledarinflammation efter missfall?Fick inflammation i livmodern i samband med mitt MA och jag kan säga att det gör ONT så man missar det absolut inte. Smärtan och febern kom väldigt fort. Hade riktigt ont och hög feber. Är väl en 5% som drabbas av inflammation så du ska nog inte behöva vara orolig. Men ring 1177 och rådfråga om du är orolig.
3 inlägg • Sida 1 av 1
|