-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
äggvita i urinen???
5 inlägg • Sida 1 av 1
äggvita i urinen???va hos barnmorskan idag och lämnade urinprov och det visade +1på stickan i äggvita nån mer som haft det? ska man bara låta det vara så inte göra nånting åt det?
hej hopp... när ja va på inskrivning å gjorde dom proven så sa hon att ja inte hade äggvita å ja frågade va de betydde...
å hon sa att om man har äggvita i urinen så kan man ha fel på njurarna, men borde dom inte ha sagt de till er?? verkar ju skumt att hon inte förklarade, speciellt om du nu hade de! men ja vet inte mer än så, de va va hon sa till oss. så ring imorron å fråga, de skulle ja ha gjort ialli fall lycka till!!
jag hade samma sak på inskrivningen och då sa min bm att det kunde bero på urinvärksinfektion eller en svampinfektion så hon skickade ett prov till labbet för att kolla, fick även ta med ett nytt prov vid nästa besök, då var det bättre men fortfarande för mkt äggvita, men det visade sig att det bara var en svampinfektion, så du behöver nog inte orora dig!
Äggvita i urinen kan tillsammans med höjt blodtryck vara ett tecken på havandeskapsförgiftning!Jag fick det i slutet på graviditeten då jag väntade wilma,men jag hade nog mera +3 typ o också bakterier
5 inlägg • Sida 1 av 1
|