Maria Wigbrant

Hej! Innebandy är en av de aktiviteter vi inte rekommenderar un...

Träningsrådgivare

ÄL-blödning snälla hjälp!

Diskutera symtom, tecken och tips vid ägglossning.

ÄL-blödning snälla hjälp!

Inläggav längtan88 02 nov 2011, 14:10

Hej!
Jag och min sambo har försökt att få barn nu i ungefär nio månader, igår fick jag en liten rosa/orange blödning på morgonen..och idag har de kommit mer och mer röd färg, klarare. Det är inte så mycket att jag behöver ha binda men ändå så att det stör.. vi "myste" idag och fick avbryta för de kom blod..kändes jätte jobbigt.. Vad kan detta vara?? Jag hade mens 17/10 så ÄL borde ju vara nu i dagarna, men är verkligen ÄL-blödning så röd?! Nu börjar jag bli riktigt trött på detta, kan det inte bara vara vår tur snart...någon som har koll på detta?Tacksam för alla svar...
längtan88
Nykomling

Re: ÄL-blödning snälla hjälp!

Inläggav FruStenis 02 nov 2011, 22:10

Vet egentligen inte men har läst någonstans att slemhinnorna är lite känsliga vid Äl och kan då vid sex skapa blödning. Annars kan det ju vara en mellanblödning?

Är du säker på att du har ÄL nu - har du alltid regelbunden sykel?

Jag hade min senaste mens samtidigt som du, den 17/10, men fic k Äl redan förra torsdagen (hade kramp i sidan och ÄLsekret, inga stickor.

Kanske hade du ÄL tidigare och det är spotting/nidblödning?

Som sagt:

skör slemhinna
mellanblödning
nidblödning???
FruStenis
Stammis

< Återgå till Ägglossning

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm