Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

ÄL efter operation?

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

ÄL efter operation?

Inläggav muschi 29 aug 2011, 21:17

Hej!

Jag ville bara veta om någon här blivit opererad på gyn och när ni isåf fått er ÄL efteråt. Jag har nämligen gjort en akut operation på en cysta på äggstocken och det är nu 3 veckor sedan... jag vet inte när jag hade ÄL efter det eller om jag ens haft det. Om jag hade ÄL som vanligt en vecka efter mens så var det för 2veckor sen. Men jag vet ju inte, nu känner jag av liiite ömmande bröst som började igår men det har jag alltid veckan innan mens så jag vet ju inte vad det betyder. Det e så spännande för vi har försökt i 1år och nu har jag gett upp och slutat tänka på det sen blev jag ju dålig och fick opereras så tanken på att vara gravid har ju inte existerat och speciellt inte eftersom jag fick reda på att jag har endometrios. Nåväl, tänk om det är så att jag hade min ÄL för 2veckor sen? jag brukar ju alltid få mens efter 12 dagar ibland innan också.

Ni som har erfarenhet, snälla skriv ner dem!

Det återstår ju att se men spännande är det iaf! :P

:P
muschi
Stammis

Status: plutten snart 5, inget syskon i sikte:(

< Återgå till Svårt att bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm