Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

äl o mens samtidigt efter mf, jag skulle ju ta blodprover?

Nytt försök efter missfall.

äl o mens samtidigt efter mf, jag skulle ju ta blodprover?

Inläggav naellie 31 aug 2010, 18:12

tis-tors förra veckan blödde jag, trodde det var mens på g efter mf men var hos gyn torsdag som konstaterade att jag hade ett övermoget superägg på G inom några timmar.

igår började jag blöda ganska mkt. har blött inatt och haft ganska ordentlig mensvärk idag och tom tagit en ipren...jag fick mf 4 aug, hade innan dess cykler på 26 dagar vilket borde innebära bim igår (om jag inte vetat att det var äl nu pga vul hos gyn).

kan min kropp ha släppt ett ägg när det varit redo för det efter mf, samtidigt som min kropp ligger kvar på att det ska vara 26 dagars cykler och skickar iväg menshormoner?

jag skulle ju ta blodprover för att utreda 3 mf nästa mens, hur gör jag nu? hoppas på mens igen efter 2 v eller går nu? Vilken himla hormoncocktail kan jag lida av? hur skulle ni gjort? väntat?
Bild
naellie
Alltid online

Status: Mamma till Hubbe!

Re: äl o mens samtidigt efter mf, jag skulle ju ta blodprover?

Inläggav madddee 03 sep 2010, 06:01

har du ringt gyn? kanske kan han/(hon?) svara? Jag har ingen erfarenhet... Hoppas att du får bra svar... KRAM!
Bild
madddee
Alltid online

Status: Stolt mamma till Emil!

< Återgå till Gravid efter missfall

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm