-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Älsekret snälla kan nån svara
4 inlägg • Sida 1 av 1
Älsekret snälla kan nån svaraHej
jag förstår mig inte på detta... jag har äl ...vet jag pga ältest o temping efter äl ( samma dag tempen går ner så får jag mens o det har vart det sen jag slutade m p-p i maj så äl kom igång direkt) ... men det jag saknar är de berömda älflytningarna.. hallå... har knappt några flytningar.. tror detta kan vara vårt lilla problem.. en kompis som blev gravid igen direkt på första försöket hade jättetydliga hala flytningar (som äggvita o halkiga samma dag äl inträffade) men hos mig lyser de med sin frånvaro.. börjar bli orolig.. har känt där inne när jag ska ha äl men får lite vita flytningar på fingret då.. inga bygga-broar-flytningar några dagar innan eller nåt.. hur har ni det där ute?? har ni de berömde flytningarna .. om man inte har det betyder det då att man inte är så fertil??? vet att de kan finnas där inne men verkar som det är nåt vitt där inne när jag har äl.. frågade min bm över telefon men hon undvek min fråga.. kunde inte riktigt svara på den sa hon o den enda som jag jobbade med sånna frågor var en som inte jobbade med patienter längre.. skulle vänta mig till gyn - om ett år ska till gyn näsat onsag o kolla upp mina mellanblödningar typ.. hoppas de gör ul eller vul eller vad de gör o kollar så inget är fel o sen kan ju de (hoppas jag) svara på det med älflytningar.. ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Älsekret snälla kan nån svaraJag har inte heller tydliga flytningar eller symptom vid ÄL utan använder mig av fertilitetsmonitor och ÄL tester istlt! Vi har ju fått ett barn tidigare men visst det går åt glidmedel vid ÄL oxå! Vi provar även sån spermie vänlig glidspray.... Inget plus än men vi hoppas ju.....
Re: Älsekret snälla kan nån svaraJag tror inte att du behöver oroa dig för att något är fel bara för att du inte har sådana tydliga äl-flytningar. Jag hade inga sådana innan jag blev gravid med mitt första barn och då hade jag ändå haft mens i 11-12 år. Men mellan barnen fick jag sådana och nu har jag precis som du beskriver flytning som liknar äggvita. Håller tummarna för dig!
Re: Älsekret snälla kan nån svaratack för era ord=) man blir ju orolig bara.var hos gyn idag o kollade mig undersökning o vul pga mellanblödningar jag har haft.. ska ta prover när mensen kommer om eventuella hormonrubbningar.. har ju regelbunden äl o mens men kommer ta prover o se om det kan vara felet att jag fått mellanblödnignar.. han sa att har man rubbningar kan det även påverka fertiliteten.. glad att gyn ska kolla upp det o man slippe vänta i ett och ett halvt år..
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
4 inlägg • Sida 1 av 1
|