-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Äntligen har jag fått en liten krumilur i magen!
6 inlägg • Sida 1 av 1
Äntligen har jag fått en liten krumilur i magen!Jag är 23 år gammal och bor tillsammans med fästmannen strax utanför Göteborg. Söndagen den 8/7 fick vi äntligen ett plus på stickan efter 4 månaders väntan och vi ser fram emot att få välkomna ett litet knytte till världen i mars. Nu håller vi tummarna för att allt skall gå bra!
Re: Äntligen har jag fått en liten krumilur i magen!Grattis till bebisen i magen! och stort lycka till
Re: Äntligen har jag fått en liten krumilur i magen!Hej!
Jag är en 22 årig tjej från Skåne som nu är i v.14 med mitt hmm andra barn faktiskt, men jag vet ändå inte hur det är att vara mamma eftersom vi förlorade vårt första barn i en förtidig förlossning i januari i år, så inte så länge sen.. vissa kan tycka att vi försökte alldeles för tidigt, men det är ju faktiskt vårt beslut men jag är väldigt rädd.. jag hoppas verkligen att det går bra denna gången för vi längtar så efter att få ett barn i våra armar..
Re: Äntligen har jag fått en liten krumilur i magen!Grattis till er som har plussat
jag plussade för en vecka sen och allt känns fortfarande lite overkligt. Vi har försökt ett tag så det är väldigt välkommet. Har en son sen innan född 2010 men jag har typ glömt av hur det känns att vara gravid så allt är lika spännande denna gång. Går in i v5 idag tror jag
6 inlägg • Sida 1 av 1
|