-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Äntligen Plussat
47 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Äntligen PlussatHaha samma här Ida, det är svårare med pojknamn av någon anledning. Men min sambo är överlag svår att övertala om namn, väldigt mycket åsikter på den fronten. Jag kommer få skaffa många djur som jag kan döpa till allt jag tycker är är fint
Vi har inte bestämt oss om vi ska ta reda på könet, men troligtvis gör vi det för jag är så sjukt nyfiken! Klarar knappt av överraskningar ^^ Mamma till lilla ängeln Adam som kom i v.24+5, 120616, och vände om 2 timmar senare.
Det känns så konstigt att vara mamma, men inte ha något barn. Gravid med nummer 2. BF 130923
Re: Äntligen PlussatHej!
Jag har berättat för några kompisar. Måste ventilera ut det annars spricker jag Har ett MF i bagaget som gör att oron är stor. Men har även två fantastiska pojkar som gör att jag känner enorm längtan. Denna gången känns det som att det kommer bli en bebis.. Jag är AP trött, frusen, ingen aptit, sticker i brösten och så kissar jag floder. Drar i ligamenten när jag vänder mig i sängen. Har BF den 5 oktober. Kanske? Vet inte riktigt och ska på VUL den 17. 12 dagar...hur kan det kännas som en evighet? Hur mår ni???
Re: Äntligen Plussathej alla gravida:)
jag är beräknad 30 sep -1 okt, vet inte exakt men lika glad för det är jag! känns så fantastiskt att det växer ngt därinne! jag har börjat må väldigt illa nu (är i vecka 6+1), mår illa konstant hela tiden mer eller mindre.. det är verkligen tur detta för ngt gott med sig annars hade man inte stått ut! nån mer som mår illa? Ja ska på hälsosamtal den 17 feb o inte på inskrivning förrän den 9 mars.. (10+6)såååå sent tkr jag, antar att de skiljer sig mkt mellan landstingen.. Jag får minsann inget VUL, får vänta på UL i typ vecka 18,gaaaaaaaaah, va länge!!
Re: Äntligen PlussatIdag upplever jag en trötthet utan dess like.
Jag är helt enkelt helt slut! Har ju vissa andra symptom med, men tycker inte jag mår särskilt dåligt Mamma till lilla ängeln Adam som kom i v.24+5, 120616, och vände om 2 timmar senare.
Det känns så konstigt att vara mamma, men inte ha något barn. Gravid med nummer 2. BF 130923
Re: Äntligen PlussatHej alla gravidisar!!!
Jag plussade idag och hoppas få vara med i BF-oktber med er!! Jag har skapat oktobermammorna-tråden... http://www.minbebis.com/forum/oktobermammorna-42674.html Hittar inte den under BF-oktober.. Ha en fin dag allihop - ser fram emot att lära känna er alla!! Kramen
Re: Äntligen PlussatPiperH: men grattis, vad roligt!!
Re: Äntligen PlussatNu har jag vetat om graviditeten sen den 2 februari. Skulle gärna fått reda på det senare men var ju tvungen att ta ett gravtest så pass tidigt. Alldeles för nyfiken. Hade velat vara en av dem som inte riktigt fattar att de är gravida förrän det verkligen börjar kännas och synas. Sååå skönt det hade varit att ha kommit över de första osäkra veckorna.
47 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|