-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Är de på G?
1 inlägg • Sida 1 av 1
Är de på G?usch, jag vaknade eller rättare sagt jag somnade aldrig i fredags natt utan vid 1 tiden så började mina förvärkar kännas annorlunda( har haft mycket förvärkar, som lite molande mensvärk i 2 veckor) men nu kändes dom annorlunda, mer en smärttopp och neråt i ljumskarna. Så jag låg vaken till 7 på morgonen då jag tillslut somnade, av utmattning förmodligen. Prövade alvedon och vetekudde men det hjälpte inte. Sen höll det på hela dagen igår och dom var regelbundna, så vi ringde förlossningen för att kolla vad dom sa, och det var typ" ta en alvedon,ät,sov. Det känns värrre nr det är dags" mern hon sa även att det lät som att något kunde vara på gång. Så jag tog två panodil och gick och la mig, lyckades somna och har sovit helt okej inatt. men nu har det satt igång igen,svårt att säga om det har blivit värre man har liksom vant sig vid smärtan nu. Ska ringa barnmorskan imrogn och be om att få komma dit så kan dom kanske kolla iafll det har hänt något elelr om det här bara är en ny slags känsla av förvärkar. Vad jag fattade det som efter att ha läst runt en massa kan man ju tydligen vara i latensfasen länge så jag vet inte vad jag ska tror. Bf 28 jan enligt SM, så kanske kan vara på g. annars är det ju två veckor kvar.
1 inlägg • Sida 1 av 1
|