-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ÄR DET DAGS SNART FÖR MIG ?!?!?!?!
4 inlägg • Sida 1 av 1
ÄR DET DAGS SNART FÖR MIG ?!?!?!?!Så mycket känns annorlunda idag..
Magen är spänd hela tiden... det trycker ner mot bäckenet... Kraftiga förvärkar från och till .. Ont i ryggslutet... Och det känns som om jag knappt kan hålla inne urinen (ursäkta) Jag behåller den, men det är nog precis.... Jag har planerat snitt den 1 april. Tror ni att nåt är på gång ?!??!
Re: ÄR DET DAGS SNART FÖR MIG ?!?!?!?!Oj spännande
Re: ÄR DET DAGS SNART FÖR MIG ?!?!?!?!Eftersom min dotters förlossning kom för tidigt och gick så fort har jag dåligt att jämföra med, men jag har känt mig som du i ett par veckor och jag har planerad nedkomst 1 april.
Jag har dessutom de sista dagarna haft diarré (urk) och en totalt obeskrivlig halsbränna oavsett vilken ställning jag försöker sitta eller ligga i. Enligt min barnmorska kan min förlossning sätta igång redan i morgon, men det är tydligen inte helt ovanligt att det är ett par veckor kvar, trots alla dessa symtom. Så ska jag vara ärlig så vet jag inte, men för egen del hoppas jag på i morgon hellre än om 4 veckor.
Re: ÄR DET DAGS SNART FÖR MIG ?!?!?!?!Ja Chadow !! Vi får hålla tummarna för varandra då helt enkelt
Han kom iallafall inte ut inatt OCH SOM du säger.. hellre nu än den 1 April .
4 inlägg • Sida 1 av 1
|