-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
är det ett missfall, hjälp!!
2 inlägg • Sida 1 av 1
är det ett missfall, hjälp!!Hej!
Jag fick blod i trosorna i morse, ljust blod eller mellan ljust/mörkt blod kan man säga. Det fanns inga klumpar men det luktar inte mens! Min mens luktar alltid pyton, jag skulle haft den i måndags i alla fall. Men jag fick blod idag men den luktat inte mens! Har jag fått missfall? Tack på förhand!
Re: är det ett missfall, hjälp!!Väldigt, väldigt svårt att svara på i dagsläget. Tyvärr finns inget annat att göra än att vänta och se vartåt det bär. Är det missfall kommer det att visa sig.. Det är trots allt väldigt vanligt att man har småblödningar - ibland till och med rätt rikliga - speciellt i början av en graviditet. Precis som det är väldigt vanligt med missfall om något gått snett vid celldelningen..
Det du ska vara uppmärksam på för tillfället är om du får ont - APONT alltså, definitivt ourhärdligt ont - för då måste du åka in till sjukhuset AKUT. Det löser sig - på ett eller annat sätt.. OM det skulle vara missfall - försök tänka att det förmodligen var bäst så, även om det känns svårt.. Styrkekram! http://minbebis.com/blogg/mullemamman
Mamma till: Plutten född juni 2007 LillaTjejen född november 2008 Lillprinsen född mars 2010 Minstingen född november 2011 MF juni 2009 i v7, därefter direkt gravid med Lillprinsen
2 inlägg • Sida 1 av 1
|