-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Är det MA? :(
7 inlägg • Sida 1 av 1
Är det MA? :(Jag är nu 4+5 och för en vecka sedan kunde jag känna mensliknande smärtor och lite ömmande bröst, men inte nu mer. Nu känner jag ingenting. Jag har inte fått vanligt missfall i alla fall då det inte har kommit nå blod, men kan det vara MA eller nojar jag helt i onödan?
(missfall juli -10)
Re: Är det MA? :(Eller så är det helt enkelt så att dina symptom har försvunnit en stund för att sedan komma tillbaka. Försök bara att ta det lugnt och tänka positivt och om du blir för orolig så ring barnmorskan på måndag. Men tills dess; som sagt ta det lugnt och försök att inte oroa dig i onödan även om det är svårt.
Hoppas att det inte är något och att dina symptom kommer tillbaka snart!
Re: Är det MA? :(Symptom kommer och går och man an bli lite knäpp av det
Re: Är det MA? :(Det du beskriver tyder inte på att det är något fel, utan det är väldigt vanligt att den inledande molvärken försvinner osv. Ta det lugnt och försök att inte oroa dig.
Re: Är det MA? :(Symptomen kommer och går...ta det lugnt bara
Vid MA tror kroppen trots allt att du fortfarande är gravid och fortsätter att producera gravhormoner och ge dig symptom
Re: Är det MA? :(åh ja förstår hur du känner..stackare. men det är nog ingen fara ska du se!! jag fick ett ma konstaterat i måndags..jag hade då haft sparsamma bruna flytningar i nästan 2 veckor och jag hade heller inga symptom..men jag tror bara det är för att din hcg nivå inte ökat så du börjat känna av symptomen ordentligt ännu..du är ju så tidigt gången:)
oroa dig inte!!!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|