-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
är det på g eller lurar jag mig själv?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Tack för svaret.. Man blir ju galen av väntan!!
Nu ska jag dricka hallonbladste o kanelte, putsa fönster invändigt o ta en promenad. Får inte det igång det här så åker jag upp o vägrar åka hem förrän de tagit hål på hinnorna.. Jag har ju dessutom lurat mannen att vara hemma idag.. Det vore ju skit om den inte kom då.
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Ha ha, ja det låter bra det delene. När har du BF förresten?
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Oj, det glömde jag visst skriva
Jag hade bf den 29 oktober så det är ju rätt mycket övertid. Sonen kom i 38+6!
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Jobbigt att gå över tiden, jag som är otålig redan innan. Förresten är jag beräknad till 16:e, inte 14:e, har inte orkat ändra.
Ifall det är slemproppen som gått hur är det då med bad och sånt? Får man bada och ha sex eller?
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?När jag såg de tv programmet "livet på bb" då sa dom att när slemproppen gått ska man inte ha sex, troligtvis inte bada i heller kan jag tänka mig. För då blir de direktkontakt med barnet och man överför bakterier och de är stor risk för infektion. Dock är jag inte hundra, men så sa dom.
Hoppas de går fort för dig nu! 110927: Utredning klar.
120104: Står i kö för IVF. 120116: GRAVIDA helt själva! "Allt har sin tid..." Make a pregnancy ticker
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Jo det hoppas jag med, men det verkar inte hända så mycket mer ändå. Har några få små sammandragningar men inget mer... Önskar att det satte igång, nu!
Re: är det på g eller lurar jag mig själv?Vår lilla flicka föddes den 8e 23.48..
Allt är underbart!! Hon äter hela tiden. Det som är svårast är storebror nu. Att inte ha ngn tid alls för honom gör så ont att vi alla grät här igår. Känns så hemskt.
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|