Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Är det vanligt med blödningar så här sent?

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Är det vanligt med blödningar så här sent?

Inläggav mave 21 jun 2007, 09:13

Är nu i vecka 20+5 och fick en blödnig i går kväll...i morse när jag gick på toaletten och torkade mig så hade jag en massa levrat blod på pappret :shock: (har haft några enstaka blödningar tidigare också men de var endast svagt rosa, denna gången var det riktigt rött) Är det vanligt med blödning så här sent i graviditeten.
Användarvisningsbild
mave
Alltid online

Inläggav linda74 21 jun 2007, 17:35

Jag har aldrig haft blödningar under mina graviditeter, så jag vet inte hur vanligt det är. Jag hade nog blivit orolig och tagit kontakt med min BM eller gyn. Det tycker jag att du oxå ska göra om du är orolig!
BildBild
BildBild
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
linda74
Alltid online

Inläggav Jenima 21 jun 2007, 17:42

Jag har haft mer eller mindre blödningar i stort sett under hela graviditeten.... En gång så slank det ut en bit levrat blod stor som en godisråtta :shock: då blev jag faktiskt rädd och åter igen åkte jag in till jouren... men samma svar fick jag då... ingen smärta ingen fara... tunna slemhinnor och känslig livmoderstapp.... så för min del så har det varit vanligt :) men så fort det gör ont så ska du allt kolla upp det..
Jenima

Inläggav mave 21 jun 2007, 17:47

Har varit till läkaren och kollat upp vad som kan vara problemet, fick göra ett ul och vår son mår hur bra dom helst (en lättnad att se och höra) han ligger dock väldigt långt ner och boxar och sparkar, det kunde tydligen vara en anledning till blödningarna. Min läkare här i turkiet har nu ordinerat mig vila, vila, vila....absolut inga långpromenader, inga simturer, ingen matlagning mm. Så det blir att ligga inomhus med aircondition på (kl är nu 19:45 här i Alanya och vi har 33 grader varmt) Min man servar med mat, dryck och frukt! Blir väldigt bortskämd. hihihi
Användarvisningsbild
mave
Alltid online

Inläggav linda74 21 jun 2007, 17:49

Åhhh, låter underbart! Vill oxå ligga till sängs och bli ompysslad (liiiiteee avis!) :D
BildBild
BildBild
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
linda74
Alltid online

Inläggav linda74 21 jun 2007, 17:50

Och förresten... så bra att allt är väl med din bäbis!!!
BildBild
BildBild
BildBild
BildBild
Användarvisningsbild
linda74
Alltid online

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm