-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?Hej, va kul att träffa på en här i tråden som stått stilla i över ett år
Jag har i helgen haft dom första förvärkarna verkar det som. På natten har det varit molande mensvärk och känslan av att något trycker på inifrån. Känns spännande att överhuvudtaget äntligen känna att något skall hända. Har ju gått nu i 38veckor utan krämpor och värk, dock tacksam för det;) Men barnmorskan sade samt att jag läst boken "Att föda" att det är vanligt att känna förvärk speciellt under natten. Kanske även kan det bero på stress eller överansträgning. Har ju arbetat tills i fredags förra veckan! Har du själv kännt något? Vilken vecka är du i nu?
Re: är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?Men nu såg jag ju dina söta Lilypies, Du skall ju ha 29e sep, jag har blivit lite vimsig under graviditeten;)
Hur gör man sådana där fina rutor med bebisar mm?
Re: är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?Hej ja på kvällar och nätter för att man slappnar av (förhoppningsvis) mer då och inte rör sig, så känner man mer.
Jag har haft massa känningar nu nån/några veckor...NU är det riktigt jobbigt, mkt värre än sist jag var gravid, och helt slut i kroppen och knoppen emellanåt.. Har ju några graviditeter bakom mig så känns ju mer då. Gott att du mått bra Nu får du vila och äta inför förlossningen.
Re: är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?Lilypies ja hur va det nu man gjorde?? helt tom i huvudet
Re: är du också blivande 35+ mamma i Göteborg?Xenia, hur har du det?
Har inte hört av dig på ett tag...har det blivit fler bebisar i tråden ännu? Kram kram
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|