Maria Wigbrant

Hej! Trappa upp träningen successivt, känn efter hur det känns ...

Träningsrådgivare

Är jag ensam om att känna såhär? (ej för känsliga)

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Re: Är jag ensam om att känna såhär? (ej för känsliga)

Inläggav docki_87 15 mar 2010, 08:47

Hejsan! Jag känner igen dej så otroligt mkt, har oxå lite i bakhuvudet som ibland kommer fram och jag har svårt att slappna av.. Å killar hallå! hur kan dom tänka på sex å va kåta hela tiden?
Men här kommer lite tips på när lust inte finns å man känner sig allmänt down...
1. Ta hand om dej, raka benen, gör ansiktsmask, köp ett par snygga troser som sitter bra vid magen :) ta ett fotbad. eller vad som får dej på bra mys humör.
2. som alla andra säger titta på porr ihop
3. köp lite "leksaker" finger vib, å lite annat som killar på klittan :oops: (pluss i kanten) :D
4. Tillåt dej tänka på sex, vad tänder dej, försök att tänka på det så mkt som möjligt. jag gjorde inte det förut men så fort ja tänkte på min sambo, så försökte ja tänka sex, sånt som tänder mej. å när han kommer hem å vi kramas lite ja då blir det hett 8) Det va min sambo som fråga mej om jag någonsin tänkte så och ja svarade nej´, då sa han försök så ska du få se på annat å ta mej tusan de funka.
5. ÅÅåå kniiip :P ja gör de när ni har sex knip-slappna av-knip-slappna av ;) i lugn takt eller vad som passar dig bäst :D

Ja det var tips från mej som jag själv har haft mycket stor användnig av då ja va helt lam i sängen :oops: nu kan ja komma ett par ggr per gång och sex é kul :D bara man tillåter sig till de å ja ibland kan man få sparka igång sig själv men inget jag iaf ångrar senare om man säger så :lol:

Hoppas iaf att du snart kommer känna dig bekväm med sex och din kille förstår dej och du honom, och framför allt hoppas du snart börjar att komma så du oxå får njuta av livets goda ting. hoppas tipsen ger dig något. Lycka till!
Bild

Bild
docki_87
Stammis

BF: 260810

Inläggav Sandi89 15 mar 2010, 14:26

:lol: hihii. Tack docki för tipsen ! :)
BildBild
Sandi89
Alltid online

Inläggav Lejonhjärta 20 apr 2010, 21:44

tjo.
ojoj nu ska jag klampa rakt i klaveret och tänka lite högt om det går bra :)

Min sambo är gravid med vårt första barn... Jag kan helt ärligt säga att jag har ingen aning om vad som händer varje dag i hennes kropp.. Jag är sugen på henne och vi pratar mycket men det är jättekonstigt för mig också. vi har det bra tillsammans och inga problem. men jag kan känna igen mig i texterna ni skriver. Senaste tiden går det jättefort för mig när vi har sex, jag tycker också det är jobbigt. förut hade jag kontroll men nu vet jag inte vad som hänt... Och det där med morronbången... ja, det blir så ibland.. men jag vet inte om jag törs gå in på det här.. :)

Vill bara få fram att det inte är så lätt för oss heller.

Nåja, tankar från en kille. Hoppas det löser sig för er. :)

//L
Lejonhjärta
Nykomling

Inläggav Sandi89 21 apr 2010, 13:01

Hej på dig Lejonhärta och kul att du vågar dig in å skriva ^^

Nu har vi löst problemet, men gue va jobbigt jag tyckte det va ett tag och blev sååå grinig av att han hellre pussa tutten gonatt först innan munnen ! :oops: :lol: Nu har han lärt sig hur jag vill ha det och jag hjälper honom istället så mycket jag kan även om jag inte är sugen just då. Blir dock oftast vääldigt upphetsad av att göra det skönt för honom så det brukar faktiskt sluta med iaf en snabbis då jag har svårt att sluta :wink: hehe...... :oops:
BildBild
Sandi89
Alltid online

Föregående

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm