Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!
av Sandi89 12 mar 2010, 15:51
Jo, det är ju såhär nu att killen kollar på porr... har inte stört mig nämnvärt på det innan då jag själv kan göra det när han INTE är hemma och jag blir väldigt sugen, kollar hellre på "mjukporr" än i en vägg när jag onanerar och killen inte är hemma om jag säger så...
Men han kollar på porr (inte ofta men iaf, oftare nu...) fast jag är hemma och jag kanske visst är sugen eller skulle kunna bli om han liksom försökte... men jag har alltid varit så att jag behöver lite tid på mig att bli våt och riktigt sugen, och allra helst nu som gravid då jag inte känner mig fullt bekväm i min nya gravidkropp...och då runkar han tydligen hellre till porr som är lätt och snabbt...och då blir jag ledsen.. känner mig liksom inte värd besväret och väntan, vilket jag inte förstår då jag blir väldigt upphetsad när han njuter av något jag gör på honom liksom.
Stör mig också på att om han är morgonkåt och håller om mig så är det första man får känna en stenhård (sry för ordvalet!) kuk mot rumpan... Visst att man liksom kan tända å bli kåt av det,(vilket jag många gånger gör men nu när man är gravid så är det första man vill när man vaknar gå å pinka!!) och jag behöver lite mer tid och blir stressad av att han redan är skitkåt å vill på en gång .... då brukar han väl få runka brevid mig istället å smeka sig mot mig, men det känns som att "när ska jag få njuta lite?" och att han inte tydligen orkar göra det skönt för mig... sen när vi väl har sex så blir han så upphetsad att han har skitsvårt för att hålla emot och när jag börjar till å njuta så är han på g att komma och måste göra pauser hela tiden då jag vill hålla igång...
Jag har förresten också SKITSVÅRT att komma när vi har sex och har faktiskt bara fått orgasm 3-4 gånger under våra snart 3 år tillsammans... Är pga saker som hänt förut osv och jag känner mig liksom pressad när jag är nära att komma och då slutar jag...svårt å förklara... litar ju fullt på honom och jag vet att det ligger en spärr i mitt huvud...
Aja... är jag ensam om att känna och reagera såhär eller är det normalt ? Jag har pratat med honom, men som med massa annat med killar å lyssna så förstår dom inte... in i ena örat å ut i det andra typ... hälften fastnar liksom inte...
//Sandra

-
Sandi89
- Alltid online
-
-
av allessa 12 mar 2010, 16:34
Jobbigt läge det där. Hur pass tänd blir du när du tittar på porr då? Om det är möjligt för er, titta tillsammans, det brukar sporra båda två, att se att den andra blir tänd. Då kanske du också får en lite längre startsträcka. Nu vet ju inte jag hur du funkar och så, men ni två måste försöka hitta en mellanväg som passar er båda och som ni båda får njuta av. Det kan ju vara så att han tittar mer på porr nu när du är gravid och har lättare att komma och blir mer tänd just för att han tänder mer på dig, men inte vågar säga något. Han kanske märker att du är lite "tillbakadragen" och har svårare att komma igång, han kanske tror att du inte tänder på honom längre och vill "påvisa" att han fortfarande funkar????
En gissning från min sida. Jag har tur och är väldigt k*t nu under graviditeten och det går både fort och ordentligt, men det tog mig tre graviditeter att komma underfund med min gravida kropp, så ge inte upp hoppet. Kram
-
allessa
- Alltid online
-
- BF: 100729
- Status: Gravid med vårat 6:e och sista barn.
-
av Piillaan 12 mar 2010, 19:28
Hej. Måste säga att jag känner igen mig till en viss del. Min pojkvän kollar inte på porr och runkar till det (vad jag vet), men däremot så vill han HELA TIDEN ha sex. Och jag känner som du, i gravidkroppen har jag svårare att "tända till" och det kan ta ganska lång stund för mig innan jag gör det. Min sexlust finns nästan inte alls just nu och har väl inte gjort dom senaste månaderna Det där med att prata med sin pojkvän är ibland omöjligt, jag vet. Jag har försökt förklara för mig hur situationen ser ut, att jag inte har någon större sexlust just nu. Och jag ber honom verkligen att sluta tjata om sex hela tiden, men han slutar inte. Även fast vi precis haft sex och jag har tagit en dusch tex, så är det första han säger när jag kommer ut från badrummet "Ska vi göra det igen?" Visst är det skönt att veta att han tycker om mig och min kropp, men det är så otroligt jobbigt att han inte kan visa någon respekt Klart jag vill ha sex med min pojkvän. Men när lusten inte finns där så är det svårt ibland Nu vet jag inte, kanske kom bort från ämnet lite men ändå skönt att kunna skriva av sig då detta är ett stort problem just nu Jag tror att det är helt normalt att känna som du gör. Har tyvärr inga råd men jag hoppas det blir bättre snart. Kram PS. PRECIS, klart man vill kissa så fort man vaknar. Det är det enda man har i huvudet just då ju haha 
-
Piillaan
- Alltid online
-
- BF: 280310
-
av barumdem 12 mar 2010, 21:40
mmmm min sambo har oxå konstant stånd känns det som. Fast de e ju kul att han fortfarande tänder på min kropp nu när jag ligger på 25kg+  Min sexlust däremot är heeeelt borta..... Men man måste ju förstå karlarna oxå jag skulle bli jätteledsen om min man inte ville ha sex me mej..... Jag ger han det han behöver ändå typ oralt,eller me händerna...jag ser det som att han kommer få ge mycket pay-back sen när min sexlust kommer tillbaka  mooaaahahahahaha
-
barumdem
- Alltid online
-
-
av Piillaan 12 mar 2010, 22:05
Barumdem: Jag håller med dig om att man måste förstå karlarna också. Det är ju inte så kul att säga nej till dom jämt tyvärr. Så man måste nog sätta sig in i deras situation och försöka anstränga sig lite 
-
Piillaan
- Alltid online
-
- BF: 280310
-
av EW 13 mar 2010, 08:29
Känner igen mig i det du beskriver. Jag vet att min karl runkar och tittar på porr ibland efter att jag gått och lagt mig. Själva handlandet är jag inte emot, men ibland känner jag mig lite lurad på konfekten, men jag klandrar honom inte. Min förra graviditet var jag mycket mer sugen än den här ggn, nu har vi sex kanske varannan vecka eller så, det räcker för mig men inte alltid för honom  Mitt tips är också att se på porr tillsammans det gör vi ofta, och det är mest på grund av att jag måste bli lite eggad och även bli lite inspirerad. Det jag hakar upp mig på mest som du skriver är att du kommit så få gånger med din kille fast ni har bra sex om jag förstår rätt. Hjälper du till under samlaget, det gör jag jämt annars kan han få nöta till han får skavsår  Du måste nog lära dig att slappna av ordentligt, fråga mig inte hur men gör ett försök att lösa dina spänningar så du får det ännu bättre. Du har rätten att njuta, tänk på det.
-

EW
- Alltid online
-
-
av laisa86 13 mar 2010, 09:16
Sandi89: du måste ju prata med honom! Plus att ni kan titta på porr tillsammans, istället för att ni kollar på varsit håll! Varför gör ni det? Eller brukar ni titta på porr tillsammans före du blev gravid? Plus att jag tycker absolut inte att han ska sitta och titta på porr när du är hemma och runka till det, det tycker jag är helt fel och nästan äckligt! Om min sambo skulle göra det, skulle han allt få höra! Jag vet att han aldrig skulle göra det, men om han skulle så skulle han allt få höra  eller så skulle jag sätta mig ner med honom och se det med honom Jag och min kille har inte haft sex på säkert 6 veckor, men vi har pratat om att jag känner mig bara sugen ibland och det är då man måste passa på och det får han helt enkelt acceptera och det gör han. Sen om han gör ngt litet försök att göra mig sugen, så gör det inget. Men sen att din kille varje mrg kryper närmare med storstånd, det är faktiskt inte acceptabelt... eller jag skulle inte acceptera det... min sambo har mrgstånd nästan varje mrg, men när han kryper närmare mig så lägger han sig på ett sätt så att jag behöver inte känna det, man behöver faktiskt inte vifta med ståndet hela tiden. Du får helt enkelt prata med killen och säga åt honom att skärpa sig och bli lite mera mjuk i sitt sätt. Man måste kunna prata med varandra om allt och inte känna att det känns pinsamt. Om du inte direkt vågar eller vet hur du ska börja, kan ju alltid visa inlägget som du har skrivit här för honom, så får du se hur han reagerer. Sen kan du försöka fixa (dom gånger du känner dig sugen) lite mysmiddag eller mysstämmning i sovrummet, städa, tänd ljus, ta på dig en bh som du tycker är extra snygg. Hoppas att du kan prata med honom!!
-

laisa86
- Alltid online
-
- BF: 120603
- Status: Sambo och mamma till Knut + gravid igen
-
av Sandi89 13 mar 2010, 13:07
EW: Jo vi brukade kolla tillsammans... men nu känner jag mig mest irriterad, blir irriterad på om killen är fuul, om tjejerna fejkstönar, om tjejerna har värsta plastbrösten och ja... på typ allt... förut sket jag i de... men är iofs mer lätt irriterad än förut också och gråter fortfarande till allt å inget...känner mig verkligen superkänslig och tar allt så personligt... Laisa: Heeej tjejen !!!  Hur är det och hur går allt ?! Hur har din graviditet varit hittills ?! Ser att du ligger 3 veckor före mig  Spännande !!
-
Sandi89
- Alltid online
-
-
av laisa86 14 mar 2010, 19:54
Sandi89 skrev:Laisa: Heeej tjejen !!!  Hur är det och hur går allt ?! Hur har din graviditet varit hittills ?! Ser att du ligger 3 veckor före mig  Spännande !!
Hahaa  jag hade 3 jobbiga månader! Jag var sjukskriven 3 månader pga illamående! Men nu när det slutat så mår jag bra  längtar bara tills jag får gå på havandeskapspenning, vilket jag hoppas blir 6/4  hur gåre för dig då? Och haru sagt att karln din att sluta se på porr när du är hemma 
-

laisa86
- Alltid online
-
- BF: 120603
- Status: Sambo och mamma till Knut + gravid igen
-
av Sandi89 14 mar 2010, 19:59
Laisa: Samma här...trodde aldrig illamåendet skulle försvinna !! Seriöst, ibland ville man bara dö å undra vafaaan man gett sig in på egentligen, sen när den började avta blev man bara paff och inte trodde de va sant, å sen när man inte mått illa på 3 dagar i rad så gick man å vänta på att göra det *haha*
Jooodå, nu har jag pratat med honom och han förstår det. Jag har sagt att är han sugen så får han komma till mig så kan jag hjälpa honom om än bara ligga å smeka hans mage eller insida lår som han älskar ^^
//Sandra
-
Sandi89
- Alltid online
-
-
< Återgå till Relationen & samlivet
|