Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

ÄR JAG GRAVID???

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

ÄR JAG GRAVID???

Inläggav pollie 23 maj 2011, 14:44

Nu håller jag på att bli galen. Jag och min pojkvän har inte planerat att få barn men vad jag nu räknat ut är att vi hade oskyddat sex (avbrutet samlag) på samma tid som jag borde ha haft ägglossning. Jag har alltså räknat ut det nu i efterhand eftersom jag har en rad med symptom jag inte får någon förklring på. Kan jag vara gravid??

- Jag har haft otroligt dålig mage, uppsvälld, gasig och tål nästan ingen mat alls - haft lös mage och däremellan nästan hård.
- jag har mått illa, men mest när magen bråkat så kan ha med det att göra, lite obehagskänsla
- lite högre temp än annars (ca. 0,5 grad)
- OTROLIG mensvärk, men inte varje dag/hela tiden
- brösten värker ibland, sticker till i dem och sen värker. Kan absolut inte ligga på dem, då gör det ont, men inte så farligt mycket när jag känner på dem, bara som vid mens ungefär.
- ev. lite tröttare men sover nästan sämre
- haft hugg/värk i ljumskarna, båda sidorna men med en veckas mellanrum
- mensen borde ha kommit i fredags, alltså för 3 dagar sedan. Testade negativt på lördagen.
-fick idag 3 dagar efter beräknad mens rosa flytningar..

KAN jag vara gravid, har ni känt detta eller är det mensen som kommer nu??? borde ju vara för sent för en nidis, så det rosa är rimligtvis mensen som kommer?? eller nåt annat???

Blir tokig, hoppas att någon kan ta sig tid att svara lite!
pollie
Nykomling

Re: ÄR JAG GRAVID???

Inläggav Sköldpaddan 23 maj 2011, 14:48

Tyvärr finns de inget svar på de. De är bara att vänta och se. Lycka till!
Bild
Bild
Sköldpaddan
Alltid online

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm