Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Är jag Gravid?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Är jag Gravid?

Inläggav tjej25 13 aug 2007, 16:32

[color=#] [/color]Hej. Jag har haft ont i mina bröst i ca en vecka nu, något som jag aldrig brukar ha annars. jag är öm både på brösten och på bröstvårtorna. Min mens är försenad en dag (har i och för sig ganska oregelbunden mens). Jag har tagit ett test i morse, det visade minus. Kan jag vara gravid ändå. Det står ju att testen ska visa från den dag man ska få sin mens och tre dagar tidigare.

Tacksam för svar.

längtar
tjej25
Nykomling

Inläggav Taweret 13 aug 2007, 16:35

Hej och välkommen hit!

Om du har oregelbunden mens så kanske det är lite tidigt att testa eller om du är en låghormonare. Vänta några dagar och gör ett nytt test då om inte mensen kommit.
Mf maj-07 v.8
Mf 11/11 -07 v.12

Oskar 2810g 48 cm 4/9-08
Alma 3090g 49 cm 9/10-09
Användarvisningsbild
Taweret
Alltid online

Inläggav _snuttizan_ 13 aug 2007, 20:25

Hej å jättevälkommen =)

känner igen mig i det du skriver, har jag också varit med om förut utan att vara gravid å jag har sedan första mens sedan 11 års ålder alltid haft extremt oregelbunden mens, tycks vara lite så att kroppen reagerar olika från gång till gång men så sägs det ju också att alla kvinnor nån gång under sina liv blir gravida utan att alla ggr veta om det å att man då får mensen som den ungefär brukar å inte heller hinner något gravtest uppfatta hcg hormonerna men att kroppen reagerar ju naturligtvis såsom den ska. Vänta en vecka till åtminstone så får du nog svart på vitt för det kan ju också vara som du säger att du kan vara gravid ändå å vissa visar inget förrän väldigt sent... är din önskan att bli gravid önskar jag dej allt det jättebästa =) å hoppas det går vägen
_snuttizan_
Stammis

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm