-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Är jag Gravid eller?
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Är jag Gravid eller?Jag har räknat bim typ den 15/8, har då räknat 30 dgr men vet ej om jag har det, har oregelbunden mens. Jag slutade ju med p-pillerna i maj så jag har bara haft en mens därimellan och det gick 41 dgr innan den kom. Men nu är det så att jag tog ett test imorse, testlagrets gravtest, jag tänkte att om jag har 28 dgr så är det ju bim-3 idag så...och det visar ett andra streck men det är inte så starkt som kontrollstrecket, svagare men det syns, och det är lika tjockt som kontrollstrecket. Har aldrig tidigare sett ett andra streck när jag har tagit testlagrets gravtest.
Sen nu kunde jag inte vänta längre, har ju typ 15 test hemma så jag gjorde precis ett nytt och där ser man också ett andra streck, precis som det imorse.. Jag vågar inte tro att jag är gravid men vad tror ni? Jag har inga direkta symptom förutom yrsel och jag är öm på bröstvårtorna. Vad tror ni, är jag gravid eller kan två test verkligen vara felaktiga?????
Tog precis ett nytt test och strecket är starkare idag. JAG ÄR GRAVID!!!!!! Kan inte fatta det, känns så overkligt men glad är jag!!!!
18 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|