Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Är jag gravid eller är jag för fixerad?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Re: Är jag gravid eller är jag för fixerad?

Inläggav Mammapålandet 18 maj 2011, 19:52

Det vart inget + förra månaden =( Men vi har tagit nya tag och hoppas hoppas att det blir ett denna gång...
Hade äl i torsdags förra veckan och väntar otåligt på att få testa om ett tag =)

blir galen av väntan och alla säger att man ska sluta tänka så mycket på det.. för det blir bara bökigare då... men det är lättare sagt än gjort som ni vet ;) det känns som det enda som snurrar i mitt huvud är graviditet.. =)

Hahah ja naellie jag håller med man får fasiken alla symptom när man försöker..
jag tror att mycket är psykiskt också.. man vill så gärna ha symptom o tecken så man letar o känner efter lite extra mycket... =)
Mammapålandet
Nykomling

BF: 120907

Inläggav Mammapålandet 03 jun 2011, 11:04

Hej allihopa!!! det vart ju inget plus förra gången och vi körde på ordentligt vid ägglossnings tiden direkt efter.. jag testade på beräknad bim dag och det vart negativt... men ingen mens dök upp och idag en vecka efter beräknad BIM hade ingen mens dykt upp än och jag testade igen med clearblue digital test och det vart positivt!!!! :D det stod gravid 1-2 veckor

Kan inte beskriva vilken känsla jag har!! det känns helt underbart samtidigt som när jag läste av testet hade gett upp hoppet och var övertygad om att det skulle vara negativt igen. vart alldeles skakig i kroppen av lycka när jag läste av det :D

Lycka till alla ni som försöker!! jag hoppar ni plussar snart!!
Mammapålandet
Nykomling

BF: 120907

Inläggav Frihet28 03 jun 2011, 16:51

Jättegrattis! :D
Frihet28
Stammis

BF: 211111
Bor: AfrikaEnglandUS
Status: Delighted!! Dubbelmirakel på G!

Inläggav vambi 19 aug 2011, 16:11

oj hoppas att det går bra för er! jag känner likadant och tycker jag har alla symptom, men jag har alltid varit kraftig och haft regelbunden mens men nu hoppar den som bara den och den är inte alls som vanligt, sen, bara tre dagar och ingen mensvärk och jag brukar ha monstermens och migrän, håller tummarna för er som väntar och ber om ursäkt för min knäppa frågor :(
vambi
Alltid online

Föregående

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm