-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Är jag gravid eller inte?Re: Är jag gravid eller inte?Jag mår faktiskt bra GOTT NYTT ÅR och njut av din härliga familj för det är du värd MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: Är jag gravid eller inte?Hej, Tack så mycket!!
Jodå, förlossningen gick bra, långdragen och jag var jätte trött mot slutet, men han kom ut och jag mådde prima efteråt Jag tog inte ryggbedövningen pga av att jag inte får, har skolios som sitter i nedre delen av ryggen. Jag tog istället luftgas och stérila kvaddlar 2012 kommer att bli ett ganska tufft år för oss. Lilleman låg väldigt trångt i livmodern, hade liksom knappt utrymme att röra sig, så han har problem med flera leder i kroppen. Det kallas Artrogrypos och just nu är hans båda ben gipsade och så kommer det vara ca en månad till.. Sen får vi se vad som händer, gipset ska hjälpa honom att räta/sträcka ut benen. Vid ett års ålder kommer han iaf få opereras, så vi har ett år med mycket sjukhusbesök framför oss nu. Men samtidigt får vi se det så att man har större möjlighet att rätta till saker på de små bebisarna, de är fortfarande så mjuka i kroppen! Vad skönt att höra att du mår bättre, och lycka till med jobbet, vad spännande, och jag håller verkligen tummarna att det blir en liten 2012-bebis för er Jag är inte så aktiv på minbebis längre, men du kan väl skicka din mail till mig, antingen här i tråden eller via PM. Vore kul att fortsätta hålla kontakt utanför forumet GOTT NYTT ÅR många kramar
Re: Är jag gravid eller inte?Hej Jessica!
Men herregud vad säger gumman, har de inte sett att det har varit trångt i livmoder innan??? Det var inte alls någon rolig start för din lille och inte för er heller Det låter fruktansvärt jobbigt att behöva föda utan ryggmärsbedövning. Du är en stark kvinna Förresten jag har skrivit min mail till dig i pm. Den är knuten till msn messenger så adda mig gärna om du har det. Kram kram och ta hand om er MF: 8/10 -10 (v.8+4)
|