-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Alla 35+Re: Alla 35+Har inte skrivit mycket här men för en vecka sedan tittade vår kille ut.
4176 gr och 54cm lång. Även för oss blev det akut snitt, jag öppnade mig till 9 cm och sedan stannade det där i 4 tim och lillkillens puls dök rejält vid varje värk, han var nere på 53 som lägst säger maken. Men allt gick bra och alla mår bra, vi åkte hem dagen efter men blev utskrivna först igår. Han sover mest men när han är vaken skall han äta och äta o äta
Re: Alla 35+Grattis kvastis
Hur mår du efter snittet? har du mycke ont, kan du röra på dig? Iså fall hur fort var du uppe på benen? Vad bra att allt gick bra. Mina frågor är för att jag åker in på måndag planerat snitt och nu är jag en aning orolig att blir sängliggande. Något annat jag borde tänka på, smärtstillande vad kan jag ta. Förlåt mina struliga frågor det snurrar i hela huvudet och om inte huvet satt fast så skulle jag tappa bort det också.
Re: Alla 35+Hoppsan såg inte att angeliq svarat på dom frågor jag funderat på. Tack
Det blir spännande, jag hör av mig sen
Re: Alla 35+Uppe och stod på kvällen redan och uppe och gick dagen efter. Jag var faktiskt mer rörlig efter snittet än innan men så har jag haft foglossning i över 8 månader. Inte särskilt ont, lite mer ont förra gången.
Re: Alla 35+Silver: hoppas allt gått bra
Re: Alla 35+Hallå tjejer
Japp det blev en kille hur söt som helst. 3400lätt och 47cm lång. allt gick jätte bra och jag var på benen samma kväll. Vi fick en underbar förlossning, från det vi skrevs in till vi skrevs ut. Vi är jätte nöjda, personalen var helt underbara och goa. Han äter bra och är väldigt lugn. Kram på er Har ni namn till era småttisar?
Re: Alla 35+Grattis Silver och Kvastis75, glad att det gått så fint för er.
Kul med fler nufödda i tråden. Kram kram
Re: Alla 35+Vad skönt att det gick bra för dig Silver.
Grattis till killen. Vi hade valt ut namn innan bebis kom ut
Re: Alla 35+Grattis till alla små nya under
va ett tag sedan jag va här inne, fick min lille kille den 14 okt efter MÅNGA dagar över tiden men den som väntar på något gott... Kram på er alla <3
|