Maria Wigbrant

Hej! Du kan fortsätta men träna på en nivå där du kan samtala utan...

Träningsrådgivare

Alla hjärtans dag!

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Alla hjärtans dag!

Inläggav Kalinka 31 jan 2012, 16:19

Hej!

Nu är det alldeles snart alla hjärtans dag!

Hur kommer ni fira det? Om ni firar det? :) Ska du överraska din partner eller ska din partner överraska dig?

Vi försöker planera något att göra tillsammans då det är både min och hans födelsedag i februari också.. Så mycket att fira! :)
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Re: Alla hjärtans dag!

Inläggav Skoogstrollet 31 jan 2012, 21:07

Ja, vi kommer inte fira alls då vi precis håller på att separera, men dagen till ära kommer vi gå till familjerådgivningen. Det känns rätt sjukt att det blev just den dagen, men är det tisdagar som gäller för den biten i livet så är det.
Skoogstrollet
Alltid online

BF: 130606
Status: Mamma till Ronja f 101227, syskon på g

Inläggav Sandra85 01 feb 2012, 10:33

Vi firar egentligen inte på något speciellt sätt. Blir nog middag och så ska jag nog köpa lite blommor åt han! men blir nog mys med hela familjen=)
Sandra85
Stammis

BF: 120415
Status: God och glad=)

Inläggav SweetChili 01 feb 2012, 14:35

Då min kille jobbar längre än mig så ska jag nog försöka laga någon "finare" middag tills han kommer hem. Bädda sängen med överkast och tända lite ljus. Köpa en ask chokladhjärtan och lägga på huvudkudden eller tagentbordet :) Jag älskar att göra överraskningar.

Vi ska på UL dagen innan alla hjärtans dag och jag hoppas på att vi kan få någon fin bild. Då ska jag nog rama in den och ställa på vardagsrumsbordet.
Bild

Utomkveds: 2011-09-01
SweetChili
Alltid online

BF: 120713
Status: Gravid, första barnet :)

Inläggav Nelia 01 feb 2012, 14:52

Jag kanske skulle ta och släppa till för en gångs skull :lol: Vi har aldrig nåt kul mellan lakanen här längre... amningen tar bort min lust helt o hållet.

Men vi köper aldrig nåt till varandra längre, har liksom vuxit bort från den biten. Lägger hellre pengarna på nåt annat ihop, behöver inte vara just alla hjärtans dag. Fast visst hade det varit trevligt med en ros. :wink:
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online

Status: Sambo och mamma till två

Inläggav Kalinka 01 feb 2012, 15:15

Haha Nelia! Gör det, tror starkt på det där med att sex föder sex och så alla fördelarna som kommer gällande humör osv är ju en annan fördel! :wink:

Hade jag inte haft stora stora magen hade jag nog funderat på att sätta på mig lite sexiga underkläder men känner mig inte som den sexigaste personen just nu. Haha. Mer en strandad val. Eller som den här lilla filuren!
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Inläggav smulan_88 01 feb 2012, 15:31

Men Gud va go då!!! :D
Själv blir det säkert som för er andra, lite finare middag å sex ;-) hehe, för som nelia säger. Inte allt för vanligt nu för tiden ;) hehe
Bild

Längtan efter ett syskon till Louise är stor! <3

BildMake an ovulation ticker
smulan_88
Alltid online

Status: Förlovad, har en liten dotter.

Inläggav Afasi 01 feb 2012, 15:43

Här blir det nog inget firande. Sambon brukar aldrig komma ihåg det :wink: Första året köpte jag lite till honom och försökte vara gullig. Andra året var jag nygravid och hade praktik så det blev inget och i år skiter jag nog också i det :wink:
Bild
Bild
Afasi
Alltid online

BF: 111009
Status: Mamma till William<3

Inläggav Kalinka 03 feb 2012, 15:56

Ja jag hade ju helt glömt avd et, men vi har bokat in en helg på selma lagerlöf spa, haha! Graviditeten gör mig verkligen, verkligen virrig. Vet knappt vad jag heter längre :P Någon som kan känna igen sig i det? Vi åker nästa fredag och det hadfe inte jag en tanke på, satt och planerade helgen när älsklingen påminnde mig! Så ja, det blir vårat firande! :D
Användarvisningsbild
Kalinka
Stammis

Inläggav C.M.B 13 feb 2012, 22:29

Hejsan!
Hos oss blir det tyvärr inget bebisbakande (har ett öppet operationssår i underlivet) :( först blev jag besviken då jag insåg att det inte blir något sex på alla <3-dag... :roll:

MEN sedan kom jag på att man faktiskt måste komma ihåg varandra i alla fall, så imorgon skall jag:
*handla god mat
*gott vin
*bädda rena (nyinköpta lakan)
*tända ljus överallt och sedan ge min älskling en massage efter en varm dusch :)

Jag tror att det kan bli succé :) Själv har jag blivit lovad att vi skall spela spel och jag skall få fotbad och fotmassage :)
Hoppas alla får en bra alla hjärtans dag och kom ihåg att ta hand om varandra :) Kram
Bild
Användarvisningsbild
C.M.B
Alltid online

Status: Längtan är så stor <3

Nästa

< Återgå till Relationen & samlivet

Support: support@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion: 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: Min bebis Allt för föräldrar, Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm