-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Alla om håller på med IVF hos RMC Linköping
29 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHåller tummarna för dig! Sök runt lite på nätet och se om andra fått blödningar å ändå varit gravida
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingSinnersaint: Hade tänkt göra det
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingMizzDolcevita> Du får sedan ta och skvallra för oss hur det går för dig. Det blir jobbigt att hålla tummar och tår så att de vitnar under en längre period.
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHur går det mizzD?
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHej tjejer! Tack för att ni håller tummarna... Men Här kom förmodligen mensen igår
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHej! Vore kul att höra från fler som håller på med IVF.
Det har varit tyst i denna tråd ett tag, men skulle var akul om fler ville skriva. Även ni kanske som redan fåttbarn via RMC =)
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHåller med Sinnersaint!
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHej jag och min sambo bor i Linköping och är på gång ... vi vet inte när har bara lämnat prover å så. Dock har jag varit på G tidigare så det skulle gå snabbare denna gång. Är det någon av er som vet hur länge det dröjer från det att de börjar utredning till dess de gör ingreppet? Tack för att ni skrivit så man kan läsa och förbereda sig lite Kram på er..
Re: Alla om håller på med IVF hos RMC LinköpingHej! Jag skulle råda dig till att skriva i tråden alla vi som håller på med ivf istället, för här inne är
Det ingen som är tyvärr Men vårdgarantin är ju 3 månader så inom det ska man ju få börja, men sommaren kommer ju snart å jag vet inte om rmc har öppet då, så tyvärr skulle det kunna dröja till hösten om du hat otur
29 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|