-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Allvarligt fel vid KUB, någon mer?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Allvarligt fel vid KUB, någon mer?I torsdags (10/11) var vi på KUB testet. Det började med UL och sen skulle det tas ett blodprv, men vi kom aldrig dit. Efter bara en liten stund sa hon: "Det här ser inte bra ut". Vätskespalten som ska vara max 3mm var 7,4mm! Den gick halvvägs ner på ryggen med. Hon såg även att hjärtat satt lite fel och att det var vätska i buk och bröstkorg. Man blir ju bara sååå ledsen. Vet inte vart jag ska ta vägen. Hon var nästan hundra på att "det blir inget barn av detta".
Detta innebär nu att vi på måndag ska till sjukhuset för att dubbelkolla allt. Direkt efter blir det ett möte där dom berättar hur en sen abort går till. Det blir först en tablett som gör att plutten somnar in och sen två dagar senare blir jag inlagd och får då ytterligare tabletter som gör att livmoderna stöter ifrån sej graviditeten. Detta trodde jag aldrig skulle hända. Vi som skulle på bröllopsresa om två veckor och i maj skulle vi äntligen bli kompletta. Nu blir inget av det. Vi får helt enkelt njuta av det vi har istället och bara ta oss igenom detta så bra det går... Någon som varit i samma eller liknade situation? Jag kommer är i vecka 14 när detta kommer att hända! http://minbebis.com/blogg/familjenwahlgren/ Medicinsk Abort v.14, allvarliga fel på vårt levande foster (16/11-11) Mf 19/12-11 v.5
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Är inte i samma sits, men vill bara säga att jag beklagar så mycket!!
Massvis med styrkekramar!!!
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Är så ledsen för er skull. Men vänta till ni gjort en koll till innan ni bryter ihop helt.
Kramar om er och håller mina tummar.
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Stor kram till er och jag ska tänka på er imorgon !
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Vill bara ge en stor kram!
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Tack till styrkekramarna. Vi fick allt bekräftat.
Började aborten i måndags och i går (onsdag) blev vi inlagda för abort. Trodde aldrig att jag skulle få "föda" ett så litet barn. Det gick ändå väldigt bra trots allt. Nu hoppas jag bara att det inte blir några komplikationer och att vi kan åka på vår bröllops resa. Men då måste jag sluta blöda inom en vecka. Nu får vi se om vi börjar på ny kula eller inte. Vi har ju trots allt vår underbara dotter. http://minbebis.com/blogg/familjenwahlgren/ Medicinsk Abort v.14, allvarliga fel på vårt levande foster (16/11-11) Mf 19/12-11 v.5
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Kramar!!!!
Kör hårt säger jag, vill höra om ett nytt plus snart.
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Oooooh... jag är så ledsen för er skull!!!
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Tack!
Vi vet fortfarande inte hur vi ska göra nu. Vi fick kämpa så länge med vår dotter och nu detta när det gick så snabbt. Jag vill fortfarande ha en till men sambon tvekar. Men nu tar vi en sak i taget. Blödningarna ska sluta och sen ska mensen komma igång. Jag hoppas verkligen att det går snabbt igen om vi bestämmer oss för att försöka igen. http://minbebis.com/blogg/familjenwahlgren/ Medicinsk Abort v.14, allvarliga fel på vårt levande foster (16/11-11) Mf 19/12-11 v.5
Re: Allvarligt fel vid KUB, någon mer?Åh ... kramar till er. Man blir så ledsen när nåt såt händer. Hoppas ni bestämmer er för en till så lilltjejen får bli storasyster! =)
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|