Maria Wigbrant

Hej! Core är toppenbra träning. Det du ska undvika om separatio...

Träningsrådgivare

Andra mammalediga i Oslo?

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Andra mammalediga i Oslo?

Inläggav Kasai 29 aug 2011, 12:13

Jag är 23 år och har termin den 3:e Oktober. Har redan börjat min ledighet och skulle tycka det var kul att komma i kontakt med andra mammor som ska ha/har barn. Hör av er:)
Kasai
Nykomling

Re: Andra mammalediga i Oslo?

Inläggav jessipessi 29 aug 2011, 16:31

Hej.
Ær 27 år och bor också i Oslo och væntar mitt førsta barn precis som du 3 oktober. Ær sjukskriven fram tills min mammaledighet startar 12 september. Vi ær ett gæng oktobermammaer som brukar ses ibland hær i Oslo, men vi har inte planlagt næsta træff ænnu. Du ær vælkommen att vara med vidare. Nær det ær sagt så træffar jag gærna dig tidigare. Blir fort långa dagar nær man inte jobbar och bara væntar och væntar på den lilla.. Hør av dig om du har lust att træffas.. Jag ær med!

Jessica (Finns också på facebook,(efternamn Engström) tycket det ær lættare att hålla kontakt dær ær jag ofta glømmer bort sånna hær sidor :)
jessipessi
Nykomling

Inläggav EbbaA 19 sep 2011, 09:41

Hej!

Jag är 22 år och är beräknad till 27 september (men räknar nog som alla föstföderskor att gå över med några dagar), jag flyttar till Oslo efter att barnet är fött (bor nu i Göteborg). Min kille arbetar i Oslo och jag har inget kontaktnät där förutom några av hans vänner. Hade verkligen varit kul att träffa nån med bebis som man kan fika med och sådär!

Jag finns också på facebook (heter Ebba Andell).

Har också varit "på jakt" efter mammagrupp men det är ju svårt när jag ännu inte bor där att ta kontakt med någon, så jag googlade och hittade din fråga :).

Jag kommer visserligen bara att vara mammaledig fram till januari då killen tar över (jag ska läsa en utlandstermin i Oslo och han är pappaledig rätt länge), men jag kommer bo i Oslo fram till sommaren minst och vill verkligen träffa folk där!

Hör gärna av dig/er!

/Ebba
EbbaA
Nykomling

Inläggav Maja77 14 feb 2012, 14:38

Hej på er! :D
Vad trevligt att finna er här! :P
Heter Maja och är 34 år. Är också gravid för första gången. Mår helt fantastisk speciellt varje gång det sparka till i magen. Jag är på 20 veckan nämligen och min termin är vid slutet av juni. Bor och jobba i Oslo som förskollärare men är sjukskriven just nu.
Grattis till alla som bära på den fantastiska liv i magen.

Vill gärna också träffa andra mammor och finne på något trevligt. Jag finns också på facebook med namnet " Maianh efternamn är Van

Ha en vakker dag !!! :P
Maja77
Maja77
Nykomling

< Återgå till Min bebis föräldragrupper

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm