-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Arvika tjejer som bf 2011Re: Arvika tjejer som bf 2011jo rätt bra erfarenhet även fast jag var besviken efter någon vecka... jag anser att kommer man som förstföderska ska man få mer stöd m.m. men men se till att åka in en dag som är lugn ! :p haha jag tror min BM hade förlöst 7 st samma pass hehe...
Jag är rädd för att hon kommer trivas väldigt :p hehe men vi får se hur jag mår och jag blir sjuk osv... blodtrycket har börjat stiga sakta men säkert nu tyvärr så nu blire kontroll minst varje vecka.. ska till Helena imorgon och få domen igen :p Men du då ?! du har ju gått mer än halva tiden ffs! de knappar att in för dig också! helt otroligt va fort alla andras graviditeter går jämt :p haha namn... om jag ändå hade några! shit börjar få lite lätt panik varken jag eller gubben är överens eller har hittat något namn som är perfekt! vi va inne på Molly bra länge men vet inte.. suck.. ni då? har ni fixat något namn än ?
Re: Arvika tjejer som bf 2011Jadu tiden rullar jätte fort tycker de senaste 10 veckorna typ flugit förbi.
Finns ju jätte många fina namn, för oss blir det nog en "Tuva" och Emma som mellan namn, tycker även Saga är fint men spar nog detta till nästa Molly är ju också jätte fint!! Vem vet man kanske får en bebis som inte passar till detta namn, hehe gäller att ha några i reserv. Hade det blivit en pojke hade det nog blivit Albin, det tycker nämligen jag är jätte fint
Re: Arvika tjejer som bf 2011skönt att ni nästan har bestämmt er! jag tror barnen växer i namnen lätt så de spelar nog ingen roll om man valt några innan
du, så lång tid har du inte kvar! de springer iväg! njut nu innan du trycker ut bebisen! sen blire inte mycke vila :p hehe tro mig
Re: Arvika tjejer som bf 2011Känns väldigt bra att vara överens!
Tuva har jag haft som favvo namn LÄNGE.... Så känns bra att killen håller med Ne tiden går så fort, har en känsla att hon tittar ut tidigare. Men kan ju ha mkt fel. Har du mycket förvärkar/sammandragningar? Det har jag börjat på att få ibland när jag anstränger mig typ. Fick pausa när jag var ute och gick med vovven förut idag. Ska ta upp detta med bm nästa gång jag ska dit, kanske inte å ovanligt men man blir lite nojjig.
Re: Arvika tjejer som bf 2011Njaa synd att säga att jag har mycke förvärkar och sammndragningar.. men sammandragningar kommer nu när jag är ute och går... och är stressad men annars är de lugnt..
prata med bm nästa gång men jag tror inte de är någon fara, olika hur de är endel får mer eller mindre...
Re: Arvika tjejer som bf 2011tjena! hur går de med dig! jag tycker verckorna springer iväg, FÖR dig! :p haha för mig tycker jag de går jättesegt... :p
men går de bra?
|