-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
avföringens färg.
6 inlägg • Sida 1 av 1
avföringens färg.Hej. tänkte höra om någon visste...
Vår dotter på 6 veckor bajsade grå /grönt idag och igår var hon väldigt gnällig eller rättare sagt mammig. jag är själv förkyld sen några dagar tillbaka, har hon blivit smittad av förkylning är det något farligt? Har ringt till semester vikarien på bvc men hon har inte ringt upp ännu. Bör jag vara orolig? Tacksam om någon kunde skriva sin åsikt osv.
Re: avföringens färg.Min Astrid bajsar oxå grönt emellanåt, frågade min BVC tant och hon sa att det blir så när maten passerar för fort genom kroppen alltså inget farligt. Astrid är snart 6 veckor!
Re: avföringens färg.okej, hon ringde upp innan idag och sa att det troligtvis var en förkylning eftersom jag själv är förkyld just nu. men så länge inte har någon feber eller känns slö så behövde jag inte oroa mig
Re: avföringens färg.Va bra, man lär sig nått nytt hela tiden när det gäller dom här små bebisarna
Re: avföringens färg.ja det gör man verkligen =)
Re: avföringens färg.Vår tremånaders son har bajsat grönt i närmare två månader men BVC verkar ha tagit det med ro. Nu när varken magknip eller utslag han fått har gett med sig har han fått rekomenderat komjölkproteinfri kost. Återstår att se om bajset blir mera normalfärgat av det.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|