-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bada efter förlossning?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Bada efter förlossning?Hello.
Någon som vet när man får bada efter förlossningen? Har hört så mkt olika från alla, min BM sa att man får bada så fort avslaget försvunnit och de övergått till vanliga flytningar. På BB sa dom vänta 6-8 veckor. O när man söker på google så säger endel att man inte får bada om man har flytning(?) (det har väl alla kvinnor eller har ja missförstått de?) Fattar ingenting... På lördag är det 6 veckor sen ja födde och är så fruktansvärt badsugen men vågar inte bada eftersom att alla säger så olika...
Re: Bada efter förlossning?Jag hade väntat tills blodet är borta. Så länge du blöder har du ett öppet sår, och med tanke på infektion så hade jag väntat.
Re: Bada efter förlossning?ok tac för svaret =)
slutade blöda för 3 veckor sen så de känns som att de borde va ok. Längtar tills ja med får bada, blir så avis när mannen tar ett mysigt bad med prinsessan =)
Re: Bada efter förlossning?Jag hade badat om jag vore du, för jag antar att du menar bada badkar hemma. Där kan du ju städa och hålla rent i badkaret på ett helt annat sätt än på offentliga bad. Kör på om du inte blöder färskt blod längre tycker jag!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|