-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
barn med på förlossningen.
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: barn med på förlossningen.Jag är skitskraj att allt ska gå för fort den dagen. Föda i hallen känns sådär och helst inte inför mina barn tack! Mina har dessutom haft otyget att komma förtidigt så jag hoppas att det drar igång dagtid när barnen är på förskolan, att min man inte är på jobbet och att mormor hämtar barnen. Drömläge, minstingen kom en helg, också välplanerat!
Re: barn med på förlossningen.Hej.
Jag själv känner inte så många här uppe i jämtland,är från dalarna/falun från början, enda jag har är min mans släkt. men dem jobbar , eller är borta på resa, min mor o far bor i gästrikland... Hoppas att jag får igångsättning.
Re: barn med på förlossningen.HAr just åkt bil mellan malmö och sthlm. Pratade med min bm innan om det. Jag sa att det spelar ingen roll var jag föder, det jobbiga är om det blir nånstans mittemellan. Då har vi ingen barnvakt till storasyster. MIn bm sa bara att det är ingen fara, det löser sig. nu gick det bra för oss, vi kom fram med bebisen kvar i magen. Men hade det blivit i jönköping så är jag säker på att det löst sig.
"Det löser sig sa kärringen som sket i vasken" Ett mycket bra talesätt...
Re: barn med på förlossningen.igångsättning ingen garanti i sig, tog 4 dagar innan tösen föddes då jag blev igångsatt =/
Re: barn med på förlossningen.Tror inte att igångsättning skulle va ett alternativ för mig då mina har kommit i v 36 och 38. Frågade min barnmorska om vad fan jag gör om mitt vatten går hemma?! Ska jag lägga mig ner o ringa efter ambulans?! Ja det lät som en bra plan….. misstänker att vi kommer prata vidare om det här. Förra gången hade jag det på känn så jag man o barn flyttade in hos min mamma i ett par dagar, dessutom kom minstingen på en helg så det var bara att lämna tjejerna och ta bilen in. Det löser sig! Oavsett så kommer ju ungen ut
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|