-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
barn nr 2
34 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
barn nr 2Hej!
Jag är redan sugen på att börja tillverka barn nr 2. Jag tycker det är underbart att få ha blivit mamma. Ni som har fler barn en ett, hur långt emellan barnen har ni kännt att det varit lagom, det är många som har 2år emellan ungefär.
Re: barn nr 2glömde skriva att våran dotter är 3½ månad
Re: barn nr 2oj haha du kör direkt
SthlmsmammanTerese.blogg.se
Re: barn nr 2Hej
Jag har precis fått reda på att jag är gravid med barn nummer två, vår lila prinsessa är 10månader nu och vi började försöka när hon var 7månader. Vi ville båda ha tätt mellan barnen. Något att tänka på är ju att man ska orka med graviditeten samtidigt som man har en liten bebis som är beroende av en, det känns skönt nu efteråt att det tog några månader för oss att lyckas. Vår dotter är ju en "stor" tjej nu som kan gå själv, sover ganska bra på nätterna o.sv. Men ni känner ju när ni är redo =)
Re: barn nr 2Vi började försöka med bebbe nr2 när lilltjejen va 7 månader, hon är precis 9 månader nu o fortfarande inget plus...BIM runt den 19e..Hoppas hoppas!!
Re: barn nr 2vi ville också ha tätt hann aldrig börja försöka så att säga han va 7 månader när ja blev gravid. de tror ja är ganska lagom eller ja yngsta dom skall vara känner ja för då kan dom gå och leka lite själva osså när bebisen kommer de känns iaf skönt för mig sen är ju alla olika jag tycker ni skall starta när ni känner er redo!
Re: barn nr 2Tack för svaren!
Man tänker ju på att syskonen får ju roligt ihop sen när dom kan leka tillsammans, jag och mina syskon är det 4år emellan och jag har kännt i bland att det är många år. Och så vill jag inte vara en för gammal mamma jag är redan 30år och vill ha minst 3 barn! Ja vi får väll se när vi ska starta verkstaden
Re: barn nr 2hej jag slutade med piller när prinsen vad 8 mån hade vellat tidigare men vill bli klar med min utbildning. Dock inget plus ännu men hoppas
Re: barn nr 2Lycka till Ninjana
Re: barn nr 2Jag har 16 månader mellan mina barn och visst har det varit tufft mellan varven, men de har stor glädje av varandra. Idag är min son 7 och min dotter 5,5 år. Vips så är de större och fördelarna överväger klart.
Lycka till!
34 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|