-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BARNVAGN FÖR LÅNGA
6 inlägg • Sida 1 av 1
BARNVAGN FÖR LÅNGAÄr ute och letar barnvagn just nu och det är ju rena djungeln.. Vi har kollat en hel del på teutonia men tycker att de är så otroligt låga. Både jag och min sambo är långa (jag är 180) och vill gärna ha en vagn där liggdelen som babyn ligger i inte är vid knäna.. Nån som har något tips på en bra vagn som passar oss längre?
Re: BARNVAGN FÖR LÅNGAFinns det inte ett märke (som jag naturligtvis inte kommer ihåg just nu) som har vagnar där man kan höja och sänka hela paketet. Har sett bilder där bebben sitter/ligger nästa uppe vid handtaget ju...
Re: BARNVAGN FÖR LÅNGAVi har nog (sent ute som alltid, haha) kommit fram till att det blr en BRIO Sing efter mycket om och men! =)
Re: BARNVAGN FÖR LÅNGANej, inte än me antagligen i dagarna.. Det var bara 1-2 veckors leveranstid så vi hinner förhoppningsvis att få den, annars har vi en reserv så länge.. =) Vad har ni för vagn?
Re: BARNVAGN FÖR LÅNGA180. Har kollat mycket på teutonia men både jag och killen tyckte att de var för låga för oss även om de är supersnygga.
Re: BARNVAGN FÖR LÅNGAHej!
Jag tänkte precis som du, vem vill ha beisen i knähöjd?! Vi har en Emmaljunga Duo Mondial som har varit superbra!! Till salu nu (sorgligt nog.. ) för nästa gång ska vi ha 2 st....
6 inlägg • Sida 1 av 1
|