Marina

Hej Martina! Jag tycker inte att du ska oroa dig för att ett mätvä...

Fråga BVC

Barnvagnstips tack :)

Tipsa om nyheter, en bra bok, en film, pyssel & knåp!

Barnvagnstips tack :)

Inläggav Demlan 26 sep 2011, 14:55

Jag ska nu köpa mig en barnvagn och det känns som en hel vetenskap!! Har ni några tips/ erfarenheter från det ni har köpt? och rimliga priser!
Demlan
Nykomling

Re: Barnvagnstips tack :)

Inläggav everyoneloveskate 27 sep 2011, 13:37

Det beror mycket på hur du lever och vad du har för vardagliga krav. Bor du i stan eller på landet? Åker du kommunalt eller med bil?

När vi väntade första barnet ville vi ha en vagn som var lätt både viktmässigt och att köra, som gick att fälla ihop snabbt & enkelt & blev så platt som möjligt eftersom vi flyger en del. Vi ville ha en vagn som inte tar upp mycket plats i lokaltrafiken eftersom vi bor i storstan och inte kör bil, men som ändå skulle funka på landet när vi hälsar på mina föräldrar. För oss blev det en Icandy Apple, och den har vi ingenting att klaga på alls. Har bara varit nöjda!

Hade vi dock BOTT på landet, skulle vi förmodligen satsat på en klassisk Emmaljunga eller Brio (själv föredrar jag de sistnämnda), men när man bara är där på besök och går på enstaka promenader funkar en cityvagn finfint.
Användarvisningsbild
everyoneloveskate
Alltid online

BF: 120210

< Återgå till Tips

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm