-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Bebis-till-sommar´n träff GÄVLE
8 inlägg • Sida 1 av 1
Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEHej!
Undrar om det finns fler Gävlebor här som skulle vilja lära känna lite fler blivande mammor? Själv väntar jag mitt första barn den 26 juli 2011. Det skulle vara kul att träffa andra tjejer i liknande situation. Kanske kan vi samla ihop ett gäng för en fika?? Har själv bara bott i Gävle i mindre än 1,5 år, och alla mina vänner här är barnlösa. Hör av er =)=)=)=)
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEJättekul initiativ!
Kanske kan ni även slå ihop mer med kringliggande kommuner! Till Stockholmsträffen igår reste folk från skövde, kalmar och örebro! =)
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLE
Hmm, jo! Fast det är just det där att det skulle vara kul att lära känna just Gävlebor för fortsatt bekantskap sedan.
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEHej!
Jag bor i gävle och är nu i vecka 19 och lillkillen kommer den 18 juni. Det skulle vara jätte trevligt att träffa andra som väntar barn och bor i gävle:) Mina kompisar har inte barn och dom få som har, deras barn är redan 2-3 år. Hör gärna av dig tillbaxs
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEHej!
Här är en till gravid gävlebo! Jag är nyinflyttad och känner inte så många här än, och inga alls som är gravida eller har barn! Dock är jag inte så långt gången än, bara i vecka 8, så jag har inte passerat den magiska "12-veckors-gränsen" än, men jag hoppas av hela mitt hjärta att allt ska gå bra och att bebisen ska stanna kvar där inne i magen...Om allt går vägen så är jag beräknad till den 10e september. Vore ju kul att hitta några vänner att umgås med sedan under mammaledigheten
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEVad kul. Då är vi 3 stycken än så länge + en till från ett annat forum. Vi kan väl avvakta lite och se om någon mer är på så kan vi dra ihop en liten träff snart???
Skulle vara superkul att lära känna andra i samma situation =)
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEHåller med, vore jättekul! Ni andra är ju lite före mig men vi kommer ju förmodligen vara mammalediga under flera månader samtidigt ändå! Vore kul att ha lite kompisar med småbarn då att umgås med under ledigheten
Re: Bebis-till-sommar´n träff GÄVLEJag har mejlat alla i denna grupp, utan svar. Tror det kan vara lite svårt att se att man fått mejl på denna sida, därför skriver jag lite kort här också.
Kan alla som är intresserade av en fika mejla min privata mejl. Kom gärna med andra förslag på vad vi skulle kunna göra också eller vart vi skulle kunna ses. Alla Gävlebor som väntar barn får gärna mejla, ju fler vi är desto fler kan vi lära känna. Jag kommer att kontakta alla svarande så fort jag fått ihop ett litet gäng. maritathorell@hotmail.com
8 inlägg • Sida 1 av 1
|