-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Behöver eran hjälp!
6 inlägg • Sida 1 av 1
Behöver eran hjälp!Hej folket igen, det var ett tag sen.
Jag behöver eran hjälp, jag har ont i mina äggstockar. Jag har inte ägglossning, det är jag 100% på. har ont speciellt ibland vis nysningar, vid hostningar, vid hårda steg mot golvet, vid hård landning med stjärten på stolen, ibland efter samlag. jag tog ett gravtest för 1 månad sen som visade negativt. vad tror ni det kan vara? har också svårt för att kissa, eller "ta i" när jag kissar, så liksom strålen är svag, kan inte ha bråttom o kissa. Tack för eran hjälp!! Kram Emelie
Re: Behöver eran hjälp!låter som urinvägsinflamation, lättast e om du tar kontakt med dig läkare eller går till närmsta vårdcentral.
Re: Behöver eran hjälp!har du svår mensvärk också? Tycker att du ska kontakt med en läkare, vi kan ju inte göra annat än spekulera här....det kan ju va allt från en vanlig cysta som trycker, endometrios ,UVi eller en helt vanlig snedliggande livmoder
Re: Behöver eran hjälp!urinvägsinflamation är det inte, det har jag varit med om en gång och det kommer jag aaaaldrig att glömma
cillalåda: nej jag brukar inte ha svår mensvärk. jo jag vet att ni är dutkiga på att spekulera, dräför jag frågade er jag ska till gynekologen i morgon, så jag tänkte ta det då..
Re: Behöver eran hjälp!vad dum jag är som inte svarat!! såg de nu när jag kolla genom mina inlägg
det gick bra hos läkaren, jag var gravid
6 inlägg • Sida 1 av 1
|