Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Behöver få svar. Hjälp mej!

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

Behöver få svar. Hjälp mej!

Inläggav barajosefin 09 okt 2011, 19:32

Hejsan!
Det är så att jag har haft nästan konstant sex i 3 år snart, oskyddat. Jag är 18 år nu och under dessa tre åren har jag inte blivit gravid! Jag förstår inte varför?
Det är inte så att jag försöker bli gravid, men man undrar ju ifall det är något fel på en :cry: Jag vill verkligen ha ett barn i framtiden och är jätterädd att jag inte kan bli gravid.. Det är nog det jag är mest rädd för nu för tiden. Jag behöver typ svar från någon som är/har varit gravid och känner igen sig lite eller någon som kanske vet lite om varför det inte har hänt något?
Tack på förhand, hoppas verkligen någon svarar :cry:
Kram Josefin<3
barajosefin
Nykomling

Re: Behöver få svar. Hjälp mej!

Inläggav barajosefin 09 okt 2011, 19:48

Finns det ingen som har varit i samma sits? :(
barajosefin
Nykomling

Inläggav Linneanderson 10 okt 2011, 18:06

Jag har inte vart i samma sits, men har en kompis som slarvade i flera år och hon trodde till slut att hon var steril. Plötsligt blev hon gravid i varje fall. Gå till en gynekolog och be dom testa dig. :) Då vet du hur det ligger till.
Linneanderson
Stammis

Inläggav Mikk 11 okt 2011, 18:16

Har du haft en pojkvän hela tiden? Kan ju vara så att du aldrig har haft sex så du prickat ÄL...säkert inge å oroa sig för =)
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Mikk
Alltid online

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm