-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"
8 inlägg • Sida 1 av 1
Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Hej
Om 3v ska vi på UL och få veta könet, jag har en son sen innan som heter James, och om vi får en dotter ska hon heta Jayley, och jag vet verkligen inte vad barnet ska heta om de blir en son ???? Jag vill ha ett namn på engelska som börjar på J, oavsett hur man uttalar det så ska de låta engelskt, inte svenskt, många namn kan man säga på engelska men sen kan man även uttala de svenskt, men James och Jayley kan du inte säga "svenskt". Skulle bli sååå glad om ni vill hjälpa mig hitta lite namn på J för pojkar på engelska Kram!
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Jeremy
Jason Jay Joey Joshua Kommer kanske på fler snart...
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"åh ja gillade Jeremy och Jason! dom har ja aldrig ens kommit på
Tack !
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Jag var inne på namnen Jayden, Jasper eller Jamie. Men så blev det en William Alexander istället. Du kanske kan gilla något av de namnen?!
Lycka till nu!
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Justin
Jake Jared Jeremiah Jeff Jeffrey Jordan Jayden Jacy Jesse Joe Jed Jolyon Julian Justus
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Jerry tycker jag är lite kaxigt, även om de går att uttala på svenska tycker i alla fall inte jag att det låter särskilt svenskt. Annars sa E Maria de flesta andra jag tänkte på: Jeff, Jared osv. De jag kan komma på mer är
Jerson Jon Jerome Johnnie
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Jättefina namn, och jag har nog bestämt mig för Jeremy
Re: Behöver hjälp med killnamn på Engelska på bokstaven "J"Jag drömmer om en liten Jude, men det går ju inte i Sverige. Så det kanske blir att bosätta sig i Australien på heltid bara för att pojkens namn ska bli rätt. Hehe.
8 inlägg • Sida 1 av 1
|