Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Mest länkade bloggar

Behöver råd från nån erfaren!!!

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Behöver råd från nån erfaren!!!

Inläggav Nattis_21 09 mar 2010, 19:07

hej är i vecka 39 och vaknade med mensvärk i ryggen,,, har haft det hela dagen nu och har känt ett enormt tryck ner mot slidan.. har ringt förlossningen och dom säger att det låter som om förlossningen är igång.. men barnet rör sig alltså otroligt MYCKET :shock:

trodde dom skulle vara lugna innan,,, och så som hon rör sig.. asså det liknar inget från förut... det är starkare och hårdare..

Min fråga är: hur kände ni innan ni förstod att det verkligen var igång och hur var eran bebis?lugn eller vild?

skulle vara tacksam för svar.. :)
Nattis_21
Stammis

BF: 160310

Re: Behöver råd från nån erfaren!!!

Inläggav allessa 09 mar 2010, 20:48

Har gått igenom fem förlossningar och jag kan säga att nog har bebisarna rört sig mycket i magen under själva förlossningsvärkarna.....tycker väl kanske att det är obehagligt när det trycker på dem.

Jag förstod att förlossningen var på g när jag fick starka regelbundna värkar var 4:e minut ungefär....
Bild

Bild

Bild
allessa
Alltid online

BF: 100729
Status: Gravid med vårat 6:e och sista barn.

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm