-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Behöver skriva av migRe: Behöver skriva av migHihi grattis
I april/maj startar vi vår bebisverkstad med förhoppning om ett barn tidigt år 2014.
Re: Behöver skriva av migHur går det?
Igår pratade jag och sambon om framtiden, och jag berättade vad jag trodde/önskade skulle vara om 1 år. Då sa jag ju såklart att jag hoppas att det är en bebis, på väg ut. Sen en hel del andra grejer med såklert, men min sambo sa att det hoppades han med. Jag vet inte om han glömde bort att jag sa att det var en bebis på G ut då, men jag hoppas att han inte gjorde det, och själv hoppades på att det kunde vara så I april/maj startar vi vår bebisverkstad med förhoppning om ett barn tidigt år 2014.
Re: Behöver skriva av migjag sitter och suckar idag, vet varken ut eller in, jag pratade med fd killen och han saknar mej säger han och han medgav att han hm inte var nykter när han prata giftemål, men det tror jag ej på,han brukar allt veta vad han sagt. han ville ej bli pappa för att han ej kan vara det till 100% och han vill ej att jag ska göra allt jobb, men om jag velat sticka hade jag väl gjort det 96
Re: Behöver skriva av migSå svårt det där. Jag tror du måste bestämma dig för något. För just nu låter det som att du väntar på att han ska komma tillbaka. Är det värt det? Blir du lycklig? Har du bättre chanser utan honom? Kan du leva med honom, om du vet att det inte blir några barn? Massa frågor man måste ställa sig. Att gå och vänta på någon gör en bara ledsen
I april/maj startar vi vår bebisverkstad med förhoppning om ett barn tidigt år 2014.
Re: Behöver skriva av migmysmonstret, jag väntar inte på honom, han väntar på mej och tycker allt bara var en dröm, att allt bara går att fixa och vi ska bara vara som förut. men jag vill ju ha familj och det vet han och jag kan ju inte få honom att lita på sej själv, han måste ju göra det själv!
Re: Behöver skriva av migOkej, då förstår jag. Det du måste göra är kanske att bestämma dig om du ska ta in han igen, eller bryta kontakten helt? För så länge man håller på att velar, så kan ingen gå vidare. Äsch jag vet inte. Jag håller tummarna iaf att allt blir det det bästa för dig!
Re: Behöver skriva av migmysmonstret när vi var ihop brukar han ju lita på allt jag sa, men nu vet jag inte alls vad han håller på med! jag brukar avsky veliga killar och likadant tjejjer, men likväl kanske man e likadan själv för jag gillar han ju så=/
Re: Behöver skriva av migHej! Jag har inte haft något internet på ett tag för att vi flyttat... Vambi, jag vet att de är svårt och att man gärna försöker greppa efter den trygghet man haft, jag gjorde samma sak med mitt ex, men så fort man bestämmer sig för att släppa så är de otroligt mkt lättare att gå vidare. Vill du vara kvar hos honom, eller ta in honom i ditt liv igen så skulle jag fråga mig själv "vad gör ondast, att leva med honom, eller utan honom?" När du vet svaret på den frågan vet du va du ska göra! Håll modet uppe, jag vet att du är stark!!
Mysmonstret: Har saknat att prata med dig! Låter toppen att din sambo verkar börja vilja samma sak som dig, och inom samma tidsram Sj är jag så upptagen med renovering och allt att jag knappt tänkt på bebis på länge :O Men jag får hoppas nu, ska ha mensen om ca 1 v, hoppas att den inte kommer och att de fäste på första försöket nu
Re: Behöver skriva av migHej jag har undrat vart du tog vägen Hannah
Jag vill så gärna tror att han är lite mer redo än vad han var för 2 månader sen, men samtidigt vågar jag inte hoppas på det, med risk att jag kommer bli alldeles för besviken. Allt är ju fortfarande väldigt osäkert med hans företag, men snart slår de upp portarna och då får det bära eller brista. Jag har fortfarande inte löst min jobbsituation. Har inte fått förlängt från mitt sommarjobb, och det är inte förrän till årsskiftet som jag får veta om jag får plats eller inte. Så jag söker jobb för fullt, men det enda jag hittat är bemannnigsföretag. Det känns ju inte så säkert det heller. Lönen har jag ingen aning om. Men men, jag hoppas fortfarande att vi kan sätta igång om någon månad. Det är nästan så jag lever för det nu Shit vad pirrigt det måste vara för dig nu I april/maj startar vi vår bebisverkstad med förhoppning om ett barn tidigt år 2014.
Re: Behöver skriva av migpoppulina, jag vet vad jag vill, men killen är så knepig, han både vill ha kakan och äta den! men som sagt, vill han ej ha barn med mej, ja då får det vara, för KK vill jag ej ha!
|