Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Beräknad förlossning imorgon, 5 nov !

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Inläggav sprallos 08 nov 2007, 19:10

ja färdknäppen är väl det enda jag också kan hålla med om, men det är inte aktuellt ändå pga mina hjärnspöken...:-)

Sen hade ju jag och Chivas en teori om det i en annan tråd, men hon testade ju och det hände inget så jag ids inte genomgå det...haha!!
Fast å andra sidan...*sneglar på älsklingen*
sprallos

Inläggav Princess 09 nov 2007, 18:21

Heheh jo men det är ju det jag menar.. Sen får man ju självklart ha sina förhoppningar och önskningar om att "Gör jag si eller så så sätter det nog igång".. Bara man inte blir helt psykad av att göra vissa saker och sedan bli besviken av att det inte blev som man tänkt.

Och som du sprallos säger, så tror jag..eller ja, jag är säker på att det oftast bara är bra att röra på sig, ta små promenader och ändå försöka vara lite aktig, så att man inte bara sitter och möglar.

Hm... jo, om speman har jag också hört nåt om..men undrar om det verkligen nu stämmer (?) Gjorde inte det för min del iaf :P

Som sagt, bebisen kommer nog ut när det verkligen är dags, med eller utan sex elelr tårta :wink:
Bild
Princess
Stammis

Föregående

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm