-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BF Augusti 2012Re: BF Augusti 2012Åhh va jag längtar till Ul den 27/2, hoppas dagarna går riktigt fort
Mitt illamående börjar bli bättre dock börjar jag bli riktigt förkyld igen, blir så trött på denna rinnande näsa.
Re: BF Augusti 2012Här har jag nyss kommit hem från KUB och allt såg fint ut, SÅ skönt! Sonen och jag ska fira med semla i eftermiddag!
Re: BF Augusti 2012Pojkmamma: Gud så härligt!!!
Jag var åxå på kub idag och det var helt otroligt. Tur man hade mascara med sig för den var helt borta när testet var klart. Fina bilder fick jag hem med. Mitt bf flyttades inte och jag hade en risk på 1/20000 för avvikelse så allt var verkligen toppen Jag är så himla glad att allt är som det ska. Världens finaste persika har jag i magen!!!
Re: BF Augusti 2012Vad härligt att allt sett bra ut för er
Vi kommer hoppa över att ta kub, jag velade länge fram och tillbaka men ju mer jag kände efter destå mer kände jag att det mest var att få se bebisen som lockade. Så jag vill inte slösa på resurserna när jag inte är orolig Gick in i v12+0 idag, en milstolpe
Re: BF Augusti 2012Har haft en dålig start på dagen, Var väldigt nere, varken känner mig gravid eller ser gravid ut.
Re: BF Augusti 2012Åh, va roligt det är att läsa om alla er som fått se era små mirakel
Jag mår ungefär som innan, fast är nog lite tröttare.. Äter fortfarande som en häst, vilket nu har tagit ut sin rätt.. Plus 3,5kg på vågen och magen putar som bara den.. Får hoppas att det är bebisen i magen som gör at den putar och inte allt jag proppat i mig! Börjar bli kämpigt med kläder, känner mig tjock i nästan allt.. Men de blir väl bättre sen när de syns att det är en bebis i magen På tisdag ska jag på medarbetarsamtal så då blir de nog att berätta för chefen, lite nervöst faktiskt.. Fast det inte borde vara det! Ha de fint alla blivande augustimammor
Re: BF Augusti 2012Saris88: Hoppas det går bra imorgon, håller tummarna för att allt ser bra ut!
Re: BF Augusti 2012Grattis till alla er som nyss varit på UL och KUB test där allt sett bra ut! Måste kännas underbart! Jag får inte göra ngt KUB test utan väntar på RUL. Har nu gått in i v.16 och mår förträffligt, magen växer sakta vågen har dock börjat röra sig
Tindris: Min tid för RUL kom i går fyra veckor efter inskrivningen....så ha tålamod. Mitt började tryta... Nu ska vi vänta 4 veckor till innan vi får se vårt lilla risgryn igen. RUL 7 Mars lääääääängtar!!! Tycker i bland på natten när jag vaknar och är kissnödig att jag känner något i magen, men vet inte om jag inbillar mig. Skulle vara så härligt att få en bekräftelse på att det finns ngn där inne som lever och stökar runt
Re: BF Augusti 2012jonros: tror nog det är bebis du känner
Re: BF Augusti 2012Tiratora: Åh, vad roligt, grattis till dig också!! Så kul att se den lilla!
Saris88: Det går säkert bra idag! Bra att du får kolla så du slipper oro sen! Tindris: Ungefär samma här, jag äter massor och har nog gått upp 3 kg nu, väger mig inte så ofta. Magen syns i och för sig ordentligt. Mår fortfarande lite illa på förmiddagarna men bättre än tidigare. Jag fick min RUL-tid igår, får komma 19e mars. Fick tiden då jag var på KUB. Vi har även ett till RUL i v. 32 men den tiden dröjer ju innan jag får:-)
|