Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

BF i Februari 2012!

Illamående, ultraljud & sparkar, här diskuteras graviditet.

BF i Februari 2012!

Inläggav Riccardo127 08 nov 2011, 16:49

Hejsan på er!

Jag tänkte att alla ni som är beräknade att föda i februari 2012 kunde dela med sig av sina graviditeter och vardagar.

Jag själv är i v26+3. Hittills så har det gått bra. Men jag har sura uppstötningar som sjutton och kissar hela tiden. Hungerattacker på natten så att det känns som man svälter. m.m.
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Riccardo127
Stammis

Re: BF i Februari 2012!

Inläggav AnnaMaria76 08 nov 2011, 17:57

Hej! Jag har BF den 15 februari, 99 dagar kvar, äntligen tvåsiffrigt! Jag har också mått bra så här långt, men börjar känna av extra-kilona på fötter och rygg nu. Måtte tiden fram till BF gå fort nu..

Vill även tipsa om att det finns en till grupp för vi som har BF i februari 2012 under medlemsgrupper.
Användarvisningsbild
AnnaMaria76
Stammis

BF: 120215
Status: Gravid

Inläggav Riccardo127 08 nov 2011, 21:15

AnnaMaria76 skrev:Hej! Jag har BF den 15 februari, 99 dagar kvar, äntligen tvåsiffrigt! Jag har också mått bra så här långt, men börjar känna av extra-kilona på fötter och rygg nu. Måtte tiden fram till BF gå fort nu..

Vill även tipsa om att det finns en till grupp för vi som har BF i februari 2012 under medlemsgrupper.

Vad kul! vet du vad det blir?? Jag ska få en flicka. :D Jag tycker att denna graviditet har gått jätte snabbt. det kanske för att jag springer och tar hand om min son och hinner inte tänka på annat. Jag har börjat tycka att det är jobbigt att sova på nätterna. För man vet inte vilket håll man ska sova på..man vrider och vänder sig hela tiden.

Jaha okej nää jag visste inte att det fanns en grupp men det lungt jag kör min egen haha :D
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Riccardo127
Stammis

Inläggav AnnaMaria76 08 nov 2011, 22:02

Jag ska också få en flicka:) BM var 95% säker, så jag försöker hålla mig från att köpa allt för mycket söta klänningar och liknande innan vi får det bekräftat på nästa UL i december men det är inte lätt när det finns så mycket söta kläder..

Jag tycker tiden börjar gå långsamt nu i samband med att jag känner av graviditeten mer. Hoppas på att tiden går fortare i och med julhelgen. Förstår att du har fullt upp med ett barn redan. Det här är min första graviditet så jag har svårt att fokusera på annat.
Användarvisningsbild
AnnaMaria76
Stammis

BF: 120215
Status: Gravid

Inläggav Riccardo127 09 nov 2011, 11:14

AnnaMaria76 skrev:Jag ska också få en flicka:) BM var 95% säker, så jag försöker hålla mig från att köpa allt för mycket söta klänningar och liknande innan vi får det bekräftat på nästa UL i december men det är inte lätt när det finns så mycket söta kläder..

Jag tycker tiden börjar gå långsamt nu i samband med att jag känner av graviditeten mer. Hoppas på att tiden går fortare i och med julhelgen. Förstår att du har fullt upp med ett barn redan. Det här är min första graviditet så jag har svårt att fokusera på annat.

guud vad kul! Aaa min blir 100% en flicka. Jag var på ultraljud två gånger och en av dem var könsbestämning. Det är kul att ha en av varje. :D Ja det finns mkt vackert till flickor men för pojkar däremot så måste man leta ihjäl sig..

Aa jag förstår att det är jobbigt att fokusera på något annat när´det är det första barnet..Man tänker också väldigt mkt!! Men jag tänker inte ens på att jag e gravid springer o jagar min son haha.. Jag märker det bara när min flicka studsar inne i magen hahah då kommer jag på mig aaa just de min lilla fläsk är ju här inne...haha
Bild

Bild
Användarvisningsbild
Riccardo127
Stammis

< Återgå till Gravid forum

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm