-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BF i Februari 2012!
5 inlägg • Sida 1 av 1
BF i Februari 2012!Hejsan på er!
Jag tänkte att alla ni som är beräknade att föda i februari 2012 kunde dela med sig av sina graviditeter och vardagar. Jag själv är i v26+3. Hittills så har det gått bra. Men jag har sura uppstötningar som sjutton och kissar hela tiden. Hungerattacker på natten så att det känns som man svälter. m.m.
Re: BF i Februari 2012!Hej! Jag har BF den 15 februari, 99 dagar kvar, äntligen tvåsiffrigt! Jag har också mått bra så här långt, men börjar känna av extra-kilona på fötter och rygg nu. Måtte tiden fram till BF gå fort nu..
Vill även tipsa om att det finns en till grupp för vi som har BF i februari 2012 under medlemsgrupper.
Re: BF i Februari 2012!
Vad kul! vet du vad det blir?? Jag ska få en flicka. Jaha okej nää jag visste inte att det fanns en grupp men det lungt jag kör min egen haha
Re: BF i Februari 2012!Jag ska också få en flicka:) BM var 95% säker, så jag försöker hålla mig från att köpa allt för mycket söta klänningar och liknande innan vi får det bekräftat på nästa UL i december men det är inte lätt när det finns så mycket söta kläder..
Jag tycker tiden börjar gå långsamt nu i samband med att jag känner av graviditeten mer. Hoppas på att tiden går fortare i och med julhelgen. Förstår att du har fullt upp med ett barn redan. Det här är min första graviditet så jag har svårt att fokusera på annat.
Re: BF i Februari 2012!
guud vad kul! Aaa min blir 100% en flicka. Jag var på ultraljud två gånger och en av dem var könsbestämning. Det är kul att ha en av varje. Aa jag förstår att det är jobbigt att fokusera på något annat när´det är det första barnet..Man tänker också väldigt mkt!! Men jag tänker inte ens på att jag e gravid springer o jagar min son haha.. Jag märker det bara när min flicka studsar inne i magen hahah då kommer jag på mig aaa just de min lilla fläsk är ju här inne...haha
5 inlägg • Sida 1 av 1
|