-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
BIM+17 Inget plus
5 inlägg • Sida 1 av 1
BIM+17 Inget plusHej hopp!
Jag har inte haft mens sen 3 aug.. och den vägra komma den skulle dyka upp 30aug. jag är inte gravid enligt gravtest, Fick lite blodblande flytningar 19 aug, kan det vara en sån här nidis eller kanske sen ägglossning??? Jag brukar ha en cykel på 27 dagar. känner inte av så mkt gravsymptom, bara nere vid buken har haft små kramper i 3 veckor som kommer och går, det gör inte så värst ont. Hur länge ska man vänta innan man gör gravtest igen? gjorde -idag Är på BIM+17 nu så tycker det borde synas nått då.
Re: BIM+17 Inget plusJag tycker att du borde ringa till din gyn mottagning och få en tid där så dom kan kolla upp dig, dom kan ju även ta ett grav test genom blodet!
Re: BIM+17 Inget plusJag får nog göra det, jobbigt att bara gå och vänta.
slutade med p-ring för 1½ år och då hade jag väldigt oregelbunden mens kom ingen alls ibland. Men i våras började den komma regelbundet. Man är kanske en låghormonare hoppas jag:D
Re: BIM+17 Inget plusMirre90! Precis, du kan vara gravid trots att grav.testen visar negativt! Vissa utsöndrar inte tillräckligt med hcg-hormon för att det ska ge utslag på grav.test. Det hände min syster! Hon gjorde massvis med grav.test och hade gravidsymptom..till slut fick hon reda på att hon var i vecka 12!!
Kontakta en barnmorska! Håller tummarna för att du är gravid!!
Re: BIM+17 Inget plusLåter som att du hade äl eller försök till äl där runt den 19e....men sen har du ju inte äl alla månaden så den kanske uteblev den här månaden. Rent naturligt ägglossar vi ju bara 10 gånger per år..och sen kan ju äl utebli om vi stressar också...och utan äl kan mensen utebli eller bli väldigt mild... jag har oregelbunden äl men regelbunden mens enligt utredning och så har jag det
5 inlägg • Sida 1 av 1
|